×

با عرض سلام و خسته نباشید در ادامه سوال 69012748 میپرسم.در پرونده تصاد

با عرض سلام و خسته نباشید در ادامه سوال 69012748 میپرسم.در پرونده تصادف بنده دو مورد فوتی و دو مورد جرحی وجود داشته و با توجه با اینکه هم اکنون رای دادگاه فقط در مورده موارد فوتی صادر شده و برای جرحی ها فعلا 6ماه طول درمان منظور شده است ایا پس از پرداخت دیه اشخاص فوت شده از سوی شرکت بیمه حکم حبس نیز از طرف دادگاه صادر میگردد یا یا پس از بسته شدن کل پرونده(اعم از فوتی ها و جرحی ها) حکم مجازات حبس صادر میشود؟(لازم به ذکر است که اولیای دم و شاکیان درخصوص موارد فوتی و جرحی یکسان نیستند و در موارد فوتی اولیای دم پدره بنده میباشد ولیکن در موارد جرحی خیر و شاکیان هیچ نسبتی با بنده ندارند) با تشکر فراوان از زحمات جنابعالی.

با-عرض-سلام-و-خسته-نباشید-در-ادامه-سوال-69012748-میپرسم.در-پرونده-تصادف-بنده-دو-مورد-فوتی-و-دو-مورد-جرحی-وجود-داشته-و-با-توجه-با-اینکه-هم-اکنون-رای-دادگاه-فقط-در-مورده-موارد-فوتی-صادر-شده-و-برای-جرحی-ها-فعلا-6ماه-طول-درمان-منظور-شده-است-ایا-پس-از-پرداخت-دیه-اشخاص-فوت-شده-از-سوی-شرکت-بیمه--حکم-حبس-نیز-از-طرف-دادگاه-صادر-میگردد-یا-یا-پس-از-بسته-شدن-کل-پرونده(اعم-از-فوتی-ها-و-جرحی-ها)-حکم-مجازات-حبس-صادر-میشود؟(لازم-به-ذکر-است-که-اولیای-دم-و-شاکیان-درخصوص-موارد-فوتی-و-جرحی-یکسان-نیستند-و-در-موارد-فوتی-اولیای-دم-پدره-بنده-میباشد-ولیکن-در-موارد-جرحی-خیر-و-شاکیان-هیچ-نسبتی-با-بنده-ندارند)-با-تشکر-فراوان-از-زحمات-جنابعالی.
با سلام همانطوریکه قبلا بیان شد تعیین مجازات با توجه به حداکثر و حداقل تعیین شده بوسیله قانونگذار در اختیار قاضی می باشد که متناسب با وضعیت وسوابق یا گذشت شکات تعیین مجازات می کند . به هر حال در صورت تعدد شاکی و تعیین مجازات حبس لازمه اعمال ماده 277 قانون ایین دادرسی کیفری گذشت تمام شکات می باشد. پس شما در این زمینه بهتره که رضایت شکات را تماما جلب نمایید. وتلاش کنید دادگاه بدون اعلام رضایت شکات کمترین مجازات را برای شما تعیین نماید و بعد از صدور حکم و قطعیت ان هر مجازاتی که برای شما تعیین شد ان وقت به موجب رضایت تقاضای اعمال ماده 277 ق.ا.د.ک بنمایید.

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.