×

خانم افقهی ممنون از اینکه جواب سوالم رو دادید، ولی یه مشکلی پیش اومد،

خانم افقهی ممنون از اینکه جواب سوالم رو دادید، ولی یه مشکلی پیش اومد، وقتی خانوادم به دنبال خواهرم به مشهد رفتن و این اقا فهمید شروع کرد به زنگ زدن وتهدید کردن خانوادم ،به اینکه خواهرم 6 هفته از این اقا باردار هست وگفته که اگر خواهرم رو قراره به خانوادم تحویل بده پدرم باید 15میلیون تومان بده به این اقا تا این اقا خواهرم رو بده، از طرفی هم خواهرم رو نمیدونیم به چه صورت تهدید می کنه که خواهرم از ترس گاهی میگه طلاق می خواد و گاهی میگه زندگی میکنم، این اقا پدرم رو تهدید کرده که اگر پدرم شکایت کنه یه بلایی سرپدرم خواهد اورد. خواهش می کنم راهنمایی کنید که ما به چه صورت مراحل قانونی رو طی کنیم؟

خانم-افقهی-ممنون-از-اینکه-جواب-سوالم-رو-دادید،-ولی-یه-مشکلی-پیش-اومد،-وقتی-خانوادم-به-دنبال-خواهرم-به-مشهد-رفتن-و-این-اقا-فهمید-شروع-کرد-به-زنگ-زدن-وتهدید-کردن-خانوادم-،به-اینکه-خواهرم-6-هفته-از-این-اقا-باردار-هست-وگفته-که-اگر-خواهرم-رو-قراره-به-خانوادم-تحویل-بده-پدرم-باید-15میلیون-تومان-بده-به-این-اقا-تا-این-اقا-خواهرم-رو-بده،-از-طرفی-هم-خواهرم-رو-نمیدونیم-به-چه-صورت-تهدید-می-کنه-که-خواهرم-از-ترس-گاهی-میگه-طلاق-می-خواد-و-گاهی-میگه-زندگی-میکنم،-این-اقا-پدرم-رو-تهدید-کرده-که-اگر-پدرم-شکایت-کنه-یه-بلایی-سرپدرم-خواهد-اورد.-خواهش-می-کنم-راهنمایی-کنید-که-ما-به-چه-صورت-مراحل-قانونی-رو-طی-کنیم؟
وکیل  با سلام تا زمانی که شخص خواهر شما طلاق نخواهد و از منزل خارج نشود شما هیچ اقدام قانونی نمی توانید انجام دهید .تنها اقدام عملی شما می تواند اقامه ی دعوی کیفری با عنوان تهدید و اخاذی باشد. موفق باشید.

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.