×

سلام می خواهم برای صدور گذرنامه اقدام کنم. می خواستم بدانم رضایت محضر

سلام می خواهم برای صدور گذرنامه اقدام کنم. می خواستم بدانم رضایت محضری شوهر را در دفترخانه، چگونه ثبت کنم که بعدها هم ، برای صدور ،تمدید ،خروج از کشور ،ویزا ، یا هر گونه محدودیتی که همسرم می تواند برایم در جهت خروج از کشور ایجاد کند، احتیاجی به اجازه مجدد نباشد؟ اگر از رضایت نامه ک÷ی برابر اصل تهیه کنم آیا بعدها دارای ارزش حقوقی است؟ آیا وکالت بلاعزل با این مضمون تا کجا و چقدر اعتبار دارد: زوج به زوجه وکالت بلاعزل می دهد که با همه اختیارات قانونی بدون نیاز به اجازه شفاهی و یا کتبی مجدد شوهر، از کشور خارج شود. تعیین مدت ، مقصد، و شرایط مربوط به مسافرت به خارج از کشور، به صلاحدید خود زن است. این وکالت نامه، آیا شامل صدور و تمدید و اجازه خروج از کشور هم می شود؟ با تشکر

سلام
می-خواهم-برای-صدور-گذرنامه-اقدام-کنم.-می-خواستم-بدانم-رضایت-محضری-شوهر-را-در-دفترخانه،-چگونه-ثبت-کنم-که-بعدها-هم-،-برای-صدور-،تمدید-،خروج-از-کشور-،ویزا-،-یا-هر-گونه-محدودیتی-که-همسرم-می-تواند-برایم-در-جهت-خروج-از-کشور-ایجاد-کند،-احتیاجی-به-اجازه-مجدد-نباشد؟--اگر-از-رضایت-نامه-ک÷ی-برابر-اصل-تهیه-کنم-آیا-بعدها-دارای-ارزش-حقوقی-است؟
آیا--وکالت-بلاعزل-با-این-مضمون-تا-کجا-و-چقدر-اعتبار-دارد:-زوج-به-زوجه-وکالت-بلاعزل-می-دهد-که-با-همه-اختیارات-قانونی-بدون-نیاز-به-اجازه-شفاهی-و-یا-کتبی-مجدد-شوهر،-از-کشور-خارج-شود.-تعیین-مدت-،-مقصد،-و-شرایط-مربوط-به-مسافرت-به-خارج-از-کشور،-به-صلاحدید-خود-زن-است.

این-وکالت-نامه،-آیا-شامل-صدور-و-تمدید-و-اجازه-خروج-از-کشور-هم-می-شود؟

با-تشکر
با سلام/در دفاتر اسناد رسمی نمونه های کامل مجوز خروج از کشور و اخذ اسناد مربوطه وجود دارد و شما وکالت کامل را اخذ نمایید و بدوا ان را خوب مطالعه کنید واگر چیز دیگری را میخواهید اضافه کنید از نظر قانون بلااشکال است .چون ممکن است گفته شود هخر وکالت برای یکبار خروج است شما در وکالتنامه قید نمایید که ذضمن عقد خارج لازم شرط شد که این وکالت برای خروئج مکرر و اخذ اسناد مکرر در آینده معتبر است و برای تکرار خروج از کشور اخذ وکالت جدید لازم نیست موفق باشید و قطعا وکالت شما بایستی بلاعزل باشد.

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.