×

باسلام و خسته نباشید ببخشید که بی پروا حرف میزنم بنده دانشجو هستم و

باسلام و خسته نباشید ببخشید که بی پروا حرف میزنم بنده دانشجو هستم و مدتی پیش با دوست دخترم با ماشین شخصی خودم در یکی از پارک های حومه شهر حدود ساعت 8 تا 9 شب در حال معاشقه بودیم . بعد از مدتی که هر دو در حال معاشقه بودیم فردی با لباس ورزشی که اصلا خودش رو معرفی نکرد ،درب ماشین من رو باز کردو سعی داشت کلید ماشین من رو برداره و من و دوست دخترم اجازه ندادیم و اون به زور متوسل شد. ولی باز هم اجازه ندادیم. اون فرد می گفت باید وایسیم چون به پلیس زنگ زده ولی من اون رو به عقب هل دادیم ولی اون فرد با مشت خودش چندتا ضربه محکم به سر من زد و حتی با لگد با شکم من زد ولی اون رو به عقب هل دادم و اون مرد با لگد محکم به ماشن ما میزد و باعث صدمه به ماشن من شد و من هم با ماشین خودم و به همراه دوست دخترم از اون محل فرار کردیم. میخواستم بدونم آیا این موضوع برام درده سر میشه!!!؟ آیا پلیس به دنبال من و دوست دخترم میاد !!!؟ آیا این قضیه برای من و دوست دخترم درد سر میشه خیلی می ترسم تو خدا به من بگید خواهش می کنم

باسلام-و-خسته-نباشید
ببخشید-که-بی-پروا-حرف-میزنم
بنده-دانشجو-هستم-و-مدتی-پیش-با-دوست-دخترم-با-ماشین-شخصی-خودم-در-یکی-از-پارک-های-حومه-شهر-حدود-ساعت-8-تا-9-شب-در-حال-معاشقه-بودیم-.-بعد-از-مدتی-که-هر-دو-در-حال-معاشقه-بودیم-فردی-با-لباس-ورزشی-که-اصلا-خودش-رو-معرفی-نکرد-،درب-ماشین-من-رو-باز-کردو-سعی-داشت-کلید-ماشین-من-رو-برداره-و-من-و-دوست-دخترم-اجازه-ندادیم--و-اون-به-زور-متوسل-شد.-ولی-باز-هم-اجازه-ندادیم.-اون-فرد-می-گفت-باید-وایسیم-چون-به-پلیس-زنگ-زده-ولی-من-اون-رو-به-عقب-هل-دادیم-ولی-اون-فرد-با-مشت-خودش-چندتا-ضربه-محکم-به-سر-من-زد-و-حتی-با-لگد-با-شکم-من-زد-ولی-اون-رو-به-عقب-هل-دادم-و-اون-مرد-با-لگد-محکم-به-ماشن-ما-میزد-و-باعث-صدمه-به-ماشن-من-شد-و-من-هم--با-ماشین-خودم-و-به-همراه-دوست-دخترم-از-اون-محل-فرار-کردیم.
میخواستم-بدونم-آیا-این-موضوع-برام-درده-سر-میشه!!!؟
آیا-پلیس-به-دنبال-من-و-دوست-دخترم-میاد-!!!؟
آیا-این-قضیه-برای-من-و-دوست-دخترم-درد-سر-میشه-
خیلی-می-ترسم-
تو-خدا-به-من-بگید-
خواهش-می-کنم
وکیل  با سلام ضمن رد نوع رفتار شما .در مورد اقدامات آن فرد اگر شما شکایت کنید باید دلیل بیاورید که آن شخص بوده که دلیل ندارید واگر به شهادت دوستتان استناد کنید محکوم به رابطه نامشروع می شوید اگر اون شکایت کند باز دلیل می خواهد که با انکار شما و فقدان دلیل موضوع منتفی می شود . رابطه نامشروع فقط جنبه عمومی دارد مگر بحث اکراه مطرح شود که باید شاکی داشته باشد . به هر حال با انکار شما و فقدان دلیل راه به جایی نمی برد.

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.