×

رئیس سازمان ثبت مدیران باید از نحوه برخورد حوزه‌های مدیریتی زیرمجموعه خود اطلاع داشته باشند

رئیس سازمان ثبت مدیران باید از نحوه برخورد حوزه‌های مدیریتی زیرمجموعه خود اطلاع داشته باشند

رئیس سازمان ثبت مدیران باید از نحوه برخورد حوزه‌های مدیریتی زیرمجموعه خود اطلاع داشته باشند

رئیس-سازمان-ثبت-مدیران-باید-از-نحوه-برخورد-حوزه‌های-مدیریتی-زیرمجموعه-خود-اطلاع-داشته-باشند وکیل 

هشتمین جلسه ملاقات مردمی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار و به مشکلات و مسائل 39 نفر از مراجعان رسیدگی شد.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، احمد تویسرکانی معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در حاشیه جلسه ملاقات مردمی سازمان ثبت با اشاره به اهمیت ویژه ملاقات‌های مردمی گفت: همانطور که از ابتدای ورود به سازمان به شکل مستمر این ملاقات‌های هفتگی برگزار شده، قطعا استمرار پیدا خواهد کرد تا بتوانیم از نزدیک ضمن آشنایی با مشکلات موجود، در خدمت کسانی باشیم که مشکلاتی داشته و تمایل دارند مستقیما با رئیس سازمان ملاقات کنند.

وی با بیان این‌که از این طریق می‌توان در جریان امور مردم قرار گرفت، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های مدیر در جامعه اسلامی این است که خود را خدمتگزار مردم بداند و مسئولیتها و وظایفی که بر عهده اوست را تماما در جهت رضایتمندی مردم انجام دهد.

وی با تاکید بر اینکه مدیران باید همواره از نحوه برخورد حوزه‌های مدیریتی زیرمجموعه خود اطلاع داشته باشند، افزود: یکی از روش‌هایی که مقام مسئول می‌تواند عملکرد خود و دستگاه زیر مجموعه خود را ارزیابی کند، ارتباط مستقیم با مردم است و این امر جدای اینکه تأثیر مثبت و قابل توجهی در جامعه دارد، نقش موثری در ارتقاء عملکرد دستگاه خواهد داشت.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در خصوص تاثیر ملاقات‌های مردمی در تسریع و تسهیل امور مردم و سازمان گفت: طبیعی است پرسنل یک دستگاه زمانیکه از نزدیک شاهد باشند امور مرتبط با بخش‌های مختلف سازمان که در یک فرآیند عادی باید انجام گیرد گاها از سوی بالاترین مقام دستگاه در جهت رضایتمندی مردم و پاسخ گویی به مراجعین رسیدگی می‌شود، آنان نیز با سرعت، دقت و جدیت بیشتری به امور مراجعین رسیدگی خواهند کرد.

وی یکی از معیارهای تشخیص مدیریت صحیح در مجموعه سازمان را ملاقات‌های مردمی دانست و افزود: میزان مراجعه مردم از قسمت‌های مختلف به بالاترین مقام در یک سازمان می‌تواند معیار مناسبی برای این تشخیص باشد.

معاون قوه قضائیه اظهار داشت: اگر طرح شکایات از یک استان یا از یک واحد بیشتر از واحدهای دیگر باشد می‌تواند ما را به این نتیجه برساند که آن واحد یا اداره کل دچار آسیب‌ها و نارسایی‌هایی است که باید از نزدیک به شکل کلی و جامع وضعیت آن مورد بازنگری قرار بگیرد و آن آسیبها برطرف شود.

در این جلسه دکتر تویسرکانی معاون قوه قضائیه و رئیس این سازمان از نزدیک با مسائل و مشکلات ثبتی 15 نفر از مردم تهران و 24 نفر از مردم سایر استانها آشنا و دستورات لازم را صادر کرد.

در این دیدارها که سه شنبه‌های هرهفته و بدون تعیین وقت قبلی در محل سالن ملاقات‌های عمومی این سازمان انجام می‌گیرد، رئیس سازمان ثبت اسناد به همراه معاونین و مدیران کل ستادی به صورت رو در رو با مردم دیدار و به مسائل آنها رسیدگی می‌کنند.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.