×

انتقال 6 زندانی ایرانی از قطر به کشورمان

انتقال 6 زندانی ایرانی از قطر به کشورمان

مشاور وزیر و سرپرست اداره‌کل ارتباط با قوه قضاییه وزارت دادگستری از انتقال 6 تن از اتباع زندانی ایرانی از قطر به کشورمان خبر داد

انتقال-6-زندانی-ایرانی-از-قطر-به-کشورمان وکیل 

مشاور وزیر و سرپرست اداره‌کل ارتباط با قوه قضاییه وزارت دادگستری از انتقال 6 تن از اتباع زندانی ایرانی از قطر به کشورمان خبر داد.

110 قرارداداسترداد مجرمین با کشورهای دنیا - قانون موافقتنامه استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت قطر  - انتقال 5 زندانی از تایلند به کشور - انتقال زندانیان ایرانی از کویت 

شاهرخ هدایتی ، با بیان این مطلب، اظهار کرد: بامداد امروز 6 نفر از محکومان ایرانی که مرتکب جرائم مختلف در کشور قطر شده بودند، پس از انجام هماهنگی‌های لازم در فرودگاه امام خمینی(ره) تحویل مقامات قضایی کشورمان شدند.

وی یادآور شد: انتقال این محکومان به دنبال مذاکره وزیر دادگستری جمهوری اسلامی ایران با رییس قوه قضاییه قطر در آذرماه امسال انجام شده است.

هدایتی همچنین از انتقال دو نفر از محکومان ایرانی از ترکیه به ایران خبر داد و گفت: این زندانیان اواخر بهمن ماه سال جاری تحویل مقامات قضایی کشورمان شدند.

انتقال محکومین از قطر به کشورمان - انتقال دو زندانی از ایران به ترکمنستان 

مشاور وزیر و سرپرست اداره‌کل ارتباط با قوه قضاییه وزارت دادگستری در زمینه وضعیت زندانیان ایرانی در عراق، گفت: وزارت دادگستری جمهوری اسلامی ایران و وزارت امور خارجه تمامی اقدامات لازم را برای انتقال زندانیان ایرانی در عراق و همچنین انتقال زندانیان عراقی واجد شرایط از ایران انجام داده و آمادگی ایران را در جلسات متعدد به مقامات عراقی اعلام کرده‌ایم و منتظر پاسخ طرف عراقی هستیم.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.