×

بیست میلیون کارت هوشمند ملی سال آینده صادر می شود

بیست میلیون کارت هوشمند ملی سال آینده صادر می شود

قائم مقام رییس سازمان ثبت احوال کشور در امور استان ها گفت سال آینده برای 20 میلیون ایرانی کارت هوشمند ملی صادر خواهد شد

بیست-میلیون-کارت-هوشمند-ملی-سال-آینده-صادر-می-شود وکیل 

 قائم مقام رییس سازمان ثبت احوال کشور در امور استان ها گفت: سال آینده برای 20 میلیون ایرانی کارت هوشمند ملی صادر خواهد شد.

این دو گروه برای ثبت نام اینترنتی کارت هوشمند ملی اقدام کنند - صدور کارت ملی هوشمند چند منظوره - کارت ملی هوشمند می خواهید ، کلیک کنید - اعتبار کارت های ملی تا سال 94 تمدید شد 

 سیدمحمود رشیدی فرد روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران کل ثبت احوال استان ایلام اظهار کرد: در کارت های هوشمند ملی ضریب اطمینان و امنیت بالاست و امکان سوء استفاده، جعل هویت از سوی متخلفان و امکان خطا و اشتباه در آن کم است.

وی به استفاده از ابزارهای نوین برای ثبت وقایع حیاتی و تسریع در به روز رسانی آخرین آمار جمعیتی کشور اشاره کرد و افزود: ایران در زمینه ثبت وقایع چهارگانه حیاتی با استفاده از دولت الکترونیک در منطقه خاورمیانه پیشگام و دارای جایگاهی شاخص است.

رشیدی فرد ادامه داد: در کارت های ملی هوشمند شناسایی افراد از طریق اثر انگشت صورت می گیرد که این امر موجب ارتقای امنیت، درصد خطای اندک، غیرقابل تغییر و منحصر به فرد بودن این نوع کارت است.

وی داشتن آمار دقیق و بروز و نیز رصد و پایش ساختار های جمعیتی را از مولفه ها و لازمه های مهم و اساسی بخش های مختلف کشور برای برنامه ریزی های کلان طبق میزان جمعیت و تغییرهای جمعیتی دانست.

کارت ملی جایگزین دفترچه بیمه سلامت می شود - گرو گذاشتن کارت ملی و شناسنامه جرم است - جعل کارت ملی ایران در افغانستان 

وی خواستار ایجاد صندوق پستی صوتی در همه ادارات استان ها و زیر مجموعه های آنان شد و گفت: ایجاد صندوق پستی صوتی باعث تکریم مراجعه کنندگان، سهولت در رفع خواسته های آنها و نیز آگاهی از انتقادها و پیشنهادهای مراجعان به این دستگاه ها می شود.

قائم مقام رییس سازمان ثبت احوال کشور در امور استان ها از مسوولان استان ایلام خواست با توجه به حجم کار روزانه و سختی کار نیروهای شاغل در ثبت احوال و نیز حساسیت بالای شغلی، نگاه ویژه، حمایتی و خاصی به این مجموعه داشته باشند.

در این آیین ضمن قدردانی از تلاش های علیرضا قبادی مدیرکل پیشین ثبت احوال استان ایلام، منوچهر تیموری به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

منبع : ایرنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.