×

ازدواج نظامیان با اتباع بیگانه در قانون چگونه تعریف می شود؟

ازدواج نظامیان با اتباع بیگانه در قانون چگونه تعریف می شود؟

یک حقوقدان گفت طبق ماده 23 قانون مجازات جرایم نیروهای مسلح، ازدواج با اتباع بیگانه برای نظامیان طبق شرایطی «لغو دستور» محسوب و برای آن مجازات تعیین شده است

ازدواج-نظامیان-با-اتباع-بیگانه-در-قانون-چگونه-تعریف-می-شود؟ وکیل 

یک حقوقدان گفت: طبق ماده 23 قانون مجازات جرایم نیروهای مسلح، ازدواج(مقالات مرتبط ازدواج - سوالات مرتبط ازدواج) با اتباع بیگانه برای نظامیان طبق شرایطی «لغو دستور» محسوب و برای آن مجازات تعیین شده است.

قوانین حضور بیگانگان در ایران نقد ماده 7 قانون مدنی، نفی تبعیض مذهبی از اتباع بیگانه - استثنائات نسبت به مقررات ورود و خروج اتباع بیگانه کدامند؟ -

قانون در مورد ازدواج نظامیان با اتباع بیگانه چه می‌گوید؟محمد رسولی در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، در رابطه با ازدواج نظامیان با اتباع بیگانه، گفت: با توجه به اینکه شغل نظامی دارای شرایط و حساسیت خاصی است، با محدودیت‌هایی نیز مواجه است؛لذا مقررات خاصی برای ازدواج نظامیان با اتباع بیگانه وضع شده است.

وی ادامه داد: طبق ماده 23 قانون مجازات، جرایم نیروهای مسلح، ازدواج(مقالات مرتبط ازدواج - سوالات مرتبط ازدواج) با اتباع بیگانه برای نظامیان طبق شرایطی «لغو دستور» محسوب و برای آن مجازات تعیین شده است.

این حقوقدان تصریح کرد: تبصره 2 ماده مذکور، لغو دستور به صورت مخالفت با مقررات مربوط به منع ازدواج با اتباع بیگانه یا اتباع بیگانه‌ای که به سبب ازدواج (مقالات مرتبط ازدواج - سوالات مرتبط ازدواج)تبعه ایران محسوب می‌شوند را مورد حکم قرار داده است.

رسولی خاطرنشان کرد: ضمانت اجرای چنین اقدامی، مجازات حبس از 6 ماه تا 3 سال، اخراج از خدمت و استرداد هزینه‌های تحصیلی در صورت عدم انجام تعهد مقرر در نظر گرفته شده است.

منبع : باشگاه خبرنگاران

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.