×

ازدواج خواهران دوقلو با برادران دوقلو به شکست انجامید

ازدواج خواهران دوقلو با برادران دوقلو به شکست انجامید

ازدواج خواهران دوقلو با برادران دوقلو کمتر از یکسال به طلاق منجر شد

ازدواج-خواهران-دوقلو-با-برادران-دوقلو-به-شکست-انجامید

 ازدواج خواهران دوقلو با برادران دوقلو کمتر از یکسال به طلاق ( مقالات مرتبط طلاق - سوالات مرتبط طلاق) منجر شد.

افزایش 20 درصدی آمار طلاق، طلاق از ازدواج سبقت گرفت - آیا مرد هرگاه بخواهد می تواند همسر خود را طلاق دهد؟طلاق در برخی موارد بهتر از ادامه زندگی است - آمار طلاق در کشور بسیار بالا و نگران‌ کننده است - فرزندان طلاق در صدر جرائم مربوط به اطفال

 ازدواج و زندگی مشترک خواهران دوقلوی همسان با شوهران دوقلوی همسان در کمتر از یک سال به پایان رسید.

این دو خواهر دو قلو که با خود قرار گذاشته بودند فقط با دو برادر دوقلوی همسان ازدواج کنند، پس از مدت ها به خواسته خود رسیدند و سرانجام با دو برادر دوقلو آشنا شده و با آنها ازدواج کردند.

اما از آنجا که این ازدواج ناشی از احساسات و هیجان این دو خواهر بود، در کمتر از یک سال به ایستگاه پایانی خود نزدیک شد. اختلافات این دو خواهر با همسرانشان روز به روز خود را بیشتر نشان می داد تا اینکه خواهران دوقلو با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق( مقالات مرتبط طلاق - سوالات مرتبط طلاق) و مهریه (مقالات مرتبط مهریه - سوالات مرتبط مهریه ) کردند.

دادخواست طلاق توافقی - طلاق (به درخواست زن)، استرداد اطفال12 درصد زنان مطلقه زیر 20 سال هستند -

در نهایت برادران دوقلو با حکم دادگاه خانواده به پرداخت دیه 110 سکه ای محکوم شدند که با توجه به مشکلات مالی این دو برادر، خواهران دوقلو از 80 میلیون تومان از مهریه خود گذشت کردند و برادران دوقلو توانستند با وام های دریافتی از ستاد دیه،مابقی بدهی خود به خواهران دوقلو را پرداخت کنند.

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.