×

مصداق همدلی و همزبانی میان مسئولان نیروهاای مسلح، پیشگیری از وقوع جرم است

مصداق همدلی و همزبانی میان مسئولان نیروهاای مسلح، پیشگیری از وقوع جرم است

سرپرست جدید دادسرای نظامی ناحیه شاهرود در مراسمی با حضور معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح معرفی شد

مصداق-همدلی-و-همزبانی-میان-مسئولان-نیروهاای-مسلح،-پیشگیری-از-وقوع-جرم-است وکیل 

سرپرست جدید دادسرای نظامی ناحیه شاهرود در مراسمی با حضور معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح  معرفی شد.

پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی - راه کارهای پیشگیری از وقوع جرم - نقش پلیس در پیشگیری از وقوع جرم - تشکیلات تفصیلی جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح ابلاغ شد - نحوه رسیدگی به شکایات علیه کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح - نشست های قضایی سازمان قضایی نیروهای مسلح - هدف سازمان قضایی نیروهای مسلح ، کمک به اجرای ماموریت ها است - برنامه های سازمان قضایی نیروهای مسلح برای آموزش و نظارت بر ضابطان 

 حجت الاسلام عباسعلی فراتی با بیان اینکه نرخ جرایم نظامی کاهش پیدا کرده است، گفت: مصداق همدلی و همزبانی در بین مسئولان نیروهای مسلح مسئله یشگیری از وقوع جرم  است.

وی با اشاره به آثار و برکات نامگذاری سال‌ها توسط مقام معظم رهبری افزود: مصداق این همدلی و همزبانی در بین مسئولان نیروهای مسلح مسئله پیشگیری از وقوع جرم است که از سال 71 شروع شده و تا امروز بیش از 500 همایش در این زمینه برگزار شده است.

پیشگیری از وقوع جرم مهم ترین دغدغه سازمان قضایی نیروهای مسلح است - تدوین پیش نویس آئین نامه آموزش ضابطان قضایی توسطسازمان قضایی نیروهای مسلح 

سرپرست سابق دادسرای نظامی ناحیه شاهرود نیز با اشاره به اقدامات انجام شده از سال 85 تاکنون گفت: در زمینه پیشگیری از وقوع جرم توانسته‌ایم هر ساله بین 7 تا 10 هزار نفر ساعت آموزش در یگان های مسلح شهرستان داشته باشیم و خوشبختانه در این مدت جرایم مهم مانند اختلاس و جرایم امنیتی نداشته و جرایم غیر مهم نیز در حال کاهش هستند.

رحیم رحیمی میلاشی ضمن تاکید بر کوتاه شدن اطاله دادرسی تصریح کرد: به کمک آموزش هایی که در این زمینه انجام شده امروز تعیین وقت های دادسرای نظامی شهرستان به 20 روز هم نمی رسد.

در این مراسم، علی اسماعیل پور به عنوان سرپرست جدید دادسرای نظامی ناحیه شاهرود معرفی و از خدمات سرپرست سابق این دادسرا تقدیر به عمل آمد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.