×

نمره 71 5 مردم به عملکرد پلیس در نوروز

نمره 71 5 مردم به عملکرد پلیس در نوروز

معاون اجتماعی ناجا گفت بر اساس نظرسنجی کشوری، نیروی انتظامی در تعطیلات نوروز امسال توانست به نمره میانگین 71 5 در فعالیت های انتظامی، ترافیکی و امنیت اخلاقی دست یابد

نمره-71-5-مردم-به-عملکرد-پلیس-در-نوروز

معاون اجتماعی ناجا گفت: بر اساس نظرسنجی کشوری، نیروی انتظامی در تعطیلات نوروز امسال توانست به نمره میانگین 71.5 در فعالیت های انتظامی، ترافیکی و امنیت اخلاقی دست یابد.

برنامه پلیس برای کاهش تلفات رانندگی  - نقش پلیس در پیشگیری از وقوع جرم - برخورد قاطع پلیس با متجاوزان حریم خصوصی - مهمترین اولویت پلیس در سال 94

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری ناجا، سردار سعید منتظر المهدی  با اشاره به رضایت مردم از عملکرد پلیس در نوروز 94، گفت: بر اساس نظرسنجی کشوری صورت گرفته نمره رضایت مردمی از عملکرد ناجا در حوزه های اقدامات انتظامی، ترافیکی و امنیت اخلاقی، به صورت میانگین 71.5 بوده است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از یافته های این پژوهش این بود که مردم برای آرامش خیال خود در زمان سفر در ایام عید بهترین اقدام پیشگیرانه از سرقت را سپردن منازل خود به دوستان و آشنایان عنوان کرده‌اند که این موضوع یعنی پلیس باید در برنامه ریزی های خود از فرصت آموزش همگانی و مشارکت عمومی مردم استفاده بهینه نماید.

قانون مقررات استخدامی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران - قانون نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران 

این مقام ارشد انتظامی ارزیابی مردم از عملکرد دیگر سازمان های دخیل در برقراری ایمنی و امنیت را یکی دیگر از یافته های این تحقیق ملی دانست و گفت: در این حوزه نیز ناجا با کسب 33.3 درصد رضایتمندی حائز رتبه اول و سپس هلال احمر با 24.1 درصد در رتبه دوم قرار گرفت.

به گفته منتظر المهدی 62.3 درصد از پاسخگویان به این پژوهش معتقد بودند که عملکرد پلیس در نوروز 94 بهتر از مدت مشابه سال گذشته بوده است.

سازمان قضایی نیروهای مسلح یار نیرو انتظامی در انجام ماموریت هاست  - نیروی انتظامی مسئول صدور گواهینامه ، اسناد مالکیت و پلاک خودرو شد 

 جامعه آماری این پیمایش 26 هزار و 775 نفر بوده که به صورت تصادفی از میان مسافران نوروزی در موجهای  اول و دوم سفر نوروز امسال، به سوالات نظرسنجی پاسخ دادند، از میان 51.4 درصد از پاسخگویان، مردان و 48.6 درصد، بانوان بودند، میانگین سنی پاسخگویان 37 سال و میانگین تحصیلات آنان دیپلم بوده است، اکثریت شرکت کنندگان متأهل بودند و بیشترین فراوانی ها  شغل آزاد برای مردان و خانه داری برای بانوان به ثبت رسیده است.

منبع : خبرگزاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.