×

اعطای 2 هزار سبد کالا به خانواده های زندانیان نیازمند

اعطای 2 هزار سبد کالا به خانواده های زندانیان نیازمند

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مرکز، گفت به مناسبت ماه مبارک رمضان به 2 هزار نفر از خانواده‌های نیازمند که تحت پوشش انجمن قرار دارند سبد کالا اعطا شده است

اعطای-2-هزار-سبد-کالا-به-خانواده-های-زندانیان-نیازمند وکیل 

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مرکز، گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان به 2 هزار نفر از خانواده‌های نیازمند که تحت پوشش انجمن قرار دارند سبد کالا اعطا شده است.

زندانی بیمار، امنیت زندان را به مخاطره می اندازد - زندانی هم شهروند است - زندان ، بایدها و نبایدها - زندانیان نباید پس از حبس از جامعه جدا شوند - آزادی بیان در زندان - چرا کسی به زندانی آزاد شده شغل نمی دهد - آزادی مشروط زندانیان 

 محسن نصیری در حاشیه مراسم جشن حمایت از خانواده زندانیان نیازمند در جمع خبرنگاران درباره اقدامات این انجمن برای حمایت از خانواده زندانیان در ماه مبارک رمضان، گفت: به همین مناسبت تاکنون به 2 هزار نفر از خانواده‌های تحت پوشش سبد کالا اعطا کرده‌ایم که هر سبد دارای 100 هزار تومان است.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مرکز، خاطرنشان کرد: یکی از شرکت‌های معروف مواد شوینده نیز یک کامیون مواد غذایی و شوینده ارسال کرده که بین خانواده‌های تحت پوشش توزیع می‌شود.

نصیری تصریح کرد: حمایت از خانواده زندانیان مرکز در حالی صورت می‌گیرد که ما به هیچ وجه بودجه دولتی نداریم و تمامی هزینه‌های ما از محل کمک‌های مردمی و نیکوکاران تأمین می‌شود.

اعطای مرخصی به متهم تحت بازداشت موقت  - پانزده روز مرخصی برای زندانیان واجد شرایط به مناسبت فرا رسیدن لیالی قدر و عید فطر -  بالا بودن سطح سواد مانع از بروز جرم می شود 

وی بیان کرد: سالانه در استان تهران حدود 5 هزار خانواده را تحت پوشش قرار داده‌ایم که در حد بضاعت انجمن به این خانواده‌ها کمک می‌شود. خانواده‌هایی که زندانی‌شان آزاد می‌شود بعد از آزادی نیز سه ماه تحت حمایت قرار می‌گیرند و سپس از چرخه حمایت خارج و خانواده‌های دیگر جایگزین می‌شوند.

به گفته نصیری هم اکنون با معرفی انجمن حمایت از زندانیان مرکز 2 هزار خانواده زندانی نیازمند در سطح استان تهران تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند و از این نهاد خدمات مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.