×

اعطای مرخصی 15 روزه به 1200 مددجو به مناسبت فرا رسیدن لیالی قدر

اعطای مرخصی 15 روزه به 1200 مددجو به مناسبت فرا رسیدن لیالی قدر

با ابلاغ بخشنامه مرخصی ویژه ایام ماه مبارک رمضان تعداد 2500 درخواست مرخصی در شورای طبقه بندی ندامتگاه قزلحصار مورد بررسی قرار گرفت

اعطای-مرخصی-15-روزه-به-1200-مددجو-به-مناسبت-فرا-رسیدن-لیالی-قدر

با ابلاغ بخشنامه مرخصی ویژه ایام ماه مبارک رمضان تعداد 2500 درخواست مرخصی در شورای طبقه بندی ندامتگاه قزلحصار مورد بررسی قرار گرفت.

زندانی بیمار، امنیت زندان را به مخاطره می اندازد - زندانی هم شهروند است - زندان ، بایدها و نبایدها - زندانیان نباید پس از حبس از جامعه جدا شوند - آزادی بیان در زندان - چرا کسی به زندانی آزاد شده شغل نمی دهد - آزادی مشروط زندانیان 

 سیدعلی حسینی مدیر ندامتگاه قزلحصار گفت: از مجموع 2500 درخواست کتبی که از سوی روسای اندرزگاه‌ها به واحد شورای طبقه‌بندی ارسال شد تعداد 1200 مددجو شرایط اعزام به مرخصی در ایام لیالی القدر را دارند.

وی افزود: اعطای این مرخصی‌ها بر اساس بخشنامه ابلاغی ریاست قوه قضاییه همه ساله در ایام لیالی القدر به مددجویان واجد شرایط صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: یکی از نکات مهم این بخشنامه بر اساس شرایط ابلاغی، شامل مددجویان محکوم به حبس ابد تا محکومان باقیمانده حبس کمتر از یک سال است.

اعطای مرخصی به متهم تحت بازداشت موقت  - پانزده روز مرخصی برای زندانیان واجد شرایط به مناسبت فرا رسیدن لیالی قدر و عید فطر -  بالا بودن سطح سواد مانع از بروز جرم می شود

حسینی گفت: با توجه به اینکه زمان استفاده مرخصی ویژه لیالی قدر همچنان ادامه دارد تقاضای مرخصی مددجویان این ندامتگاه همچنان از طریق رؤسای اندرزگاه‌ها و ارسال به شورای طبقه‌بندی در حال بررسی است.

وی آثار مثبت و سازنده حضور مددجویان در کنار خانواده به منظور نیل به اهداف عالی در بازسازی اجتماعی و اخلاقی و نیز تقویت ارتباط عاطفی و رسیدگی به مشکلات قضایی را از اهداف مهم اعطای این مرخصی ذکر کرد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.