×

مردم فریب تبلیغات ماهواره‌ای را نخورند

مردم فریب تبلیغات ماهواره‌ای را نخورند

دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت مردم فریب تبلیغات شبکه‌های ماهوارهای در زمینه مشاوره رسمی مهاجرت به کشورهای اروپایی و آمریکایی را نخورند

مردم-فریب-تبلیغات-ماهواره‌ای-را-نخورند وکیل 

دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت: مردم فریب تبلیغات شبکه‌های ماهوارهای در زمینه مشاوره رسمی مهاجرت به کشورهای اروپایی و آمریکایی را نخورند.

قانون ماهواره اصلاح می شود ؟ - جریمه نصاب ماهواره - نظر متفاوت 3 مرجع تقلید درباره ماهواره - عاقبت کیفری قاچاق تجهیزات ماهواره 

طهماسب یزدانیان با بیان اینکه حتی مهاجرت‌های قانونی هم با مشکلات عدیده‌ای مواجه است، اظهار کرد: مهاجرت‌های غیرقانونی تبعات و مشکلات زیادی را برای افراد به همراه دارد.

وی افزود: افراد سودجو و فرصت طلب به بهانه مشاوره برای مهاجرت به خارج از کشور و به قصد کسب مال، مردم را از راه‌های گوناگون فریب می‌دهند و بدون دلسوزی گاهی باعث از دست رفتن جان انسان‌ها می‌شوند.

وقتی تبلیغات شهری بلای جانمان می شود - ناهنجارهایی به نام تبلیغات شهری - هیچ ارگانی پاسخگوی خسارات ناشی از چسباندن تبلیغات روی در منازل نیست - تبلیغات اینترنتی بدون مجوز ممنوع شد 

یزدانیان خاطر نشان کرد: مردم نسبت به تبلیغات فریبنده تحت عنوان اخذ ویزای توریستی، اقامت دائم و موقت، ایجاد شغل، اقامت و امثال آن در خارج از کشور به ویژه اروپا و آمریکا هوشیار باشند و فریب تبلیغات بیهوده را نخورند.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز در پایان گفت: برای جلوگیری از بروز اینگونه مشکلات، مردم باید آگاهانه عمل کنند تا در دام تبلیغات فریبنده به بهانه مشاوره مهاجرت گرفتار نشوند.

منبع : روزنامه حمایت

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.