×

جامعه پزشکی از بی حاشیه ترین و خدوم ترین اقشار محسوب می‌شود

جامعه پزشکی از بی حاشیه ترین و خدوم ترین اقشار محسوب می‌شود

مشاور رییس قوه قضاییه در امور پزشکی، جامعه پزشکی را از بی حاشیه‌ترین و خدوم‌ترین اقشار کشور دانست

جامعه-پزشکی-از-بی-حاشیه-ترین-و-خدوم-ترین-اقشار-محسوب-می‌شود وکیل 

مشاور رییس قوه قضاییه در امور پزشکی، جامعه پزشکی را از بی حاشیه‌ترین و خدوم‌ترین اقشار کشور دانست.

تاملی در قصور پزشکی - جراحی زنان و زایمان در صدر شکایات قصور پزشکی ، کاهش زمان پاسخگویی در کمیسیون ها - مرجع رسیدگی به قصور و تقصیرات پزشکی - آگاهی از قوانین قصور پزشکی را کاهش می دهد

 مرضیه وحید دستجردی در دیدار مدیران و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران با رییس قوه قضاییه که با حضور وزیر بهداشت و رئیس سازمان نظام پزشکی در حوزه‌ ریاست قوه قضاییه برگزار شد، گفت: پزشکان ما در دوران دفاع مقدس از سراسر کشور به صورت داوطلبانه ماهها و سالها را در جبهه ‌ها گذراندند. تنها گروهی که به عنوان طرح‌های حمایت از مردم مناطق محروم به نقاط دور افتاده اعزام می‌شوند پزشکان هستند و این خدمات را خالصانه در اختیار مردم قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: جامعه پزشکی از بی حاشیه‌ترین و خدوم‌ترین جامعه و اقشار کشور است که به مردم خدمت می‌کند. خدمات آنها را هیچ کس نمی‌تواند فراموش کند.

مشاور رییس قوه قضاییه در امور پزشکی تصریح کرد: ‌امروز این افتخار را داریم که پیشرفته‌ترین تجهیزات علوم پزشکی را با همت و تلاش شبانه روزی جامعه پزشکی در کشور داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: جامعه پزشکی خود را وقف سلامت مردم می‌کند و به همین دلیل از آنها تشکر می‌کنم و امیدواریم این مسیر بیشتر به سلامت مردم بیانجامد.

 افزایش موارد قصور در رشته دندانپزشکی -  شکواییه علیه پزشک به علت بی احتیاطی 

وحید دستجردی افزود: آیت‌الله آملی لاریجانی برای کشور ما توفیقی است زیرا او فقیهی متقی و اخلاق مدار و دانشمند است که در راس قوه قضاییه قرار گرفته است.

وی گفت: همانطور که می‌دانیم قضات مستقل هستند و به همین خاطر در گذشته شاهد صدور احکامی مانند حبس برای پزشکان بوده‌ایم. حتی پیش از آنکه قانون مجازات‌های جایگزین حبس در دولت تصویب شود آیت‌الله آملی لاریجانی از نزدیک برخی پرونده‌های مربوط به پزشکان را از نزدیک ملاحظه می‌کردند و با تدبیر خود این معضل را حل و آرامش را به جامعه پزشکی بازگرداندند.

وحید دستجردی گفت: در یک سال و نیم گذشته شورای سیاست‌گذاری سلامت در قوه قضاییه اقدامات بسیاری را برای ارتقاء سلامت کارکنان و قضات دستگاه قضایی انجام داده و امروز در بسیاری از استان‌ها نمایندگان استانی داریم.

جرائم پزشکی و مسئولیت مدنی پزشکان - چطور از پزشک شکایت کنیم ؟

مشاور رئیس قوه قضاییه در امور پزشکی در پایان صحبت‌های خود از ایجاد بیمارستان صد تختخوابی فوق‌تخصصی قوه قضاییه خبر داد و گفت: به رغم کمبود بودجه ان‌شاء الله به زودی کارهای عملیاتی آن انجام می‌شود.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.