×

استرداد متهمان اختلاس 200 میلیارد تومانی از امارات

استرداد متهمان اختلاس 200 میلیارد تومانی از امارات

دو نفر از مجرمان فراری که متهم به اختلاس 200 میلیارد تومانی از یکی از بانک‌های کشور هستند 22 مرداد ماه گذشته با همکاری پلیس بین الملل نیروی انتظامی از کشور امارات عربی متحده مسترد شدند

استرداد-متهمان-اختلاس-200-میلیارد-تومانی-از-امارات وکیل 

دو نفر از مجرمان فراری که متهم به اختلاس 200 میلیارد تومانی از یکی از بانک‌های کشور هستند 22 مرداد ماه گذشته با همکاری پلیس بین الملل نیروی انتظامی از کشور امارات عربی متحده مسترد شدند.

اختلاس ، تدلیس ، تصرف غیرقانونی و کلاهبرداری - مجازات اختلاس چیست ؟ - نظارت صحیح حلقه مفقوده پیشگیری از اختلاس - جدول کلید مجازات جرم اختلاس - اختلاس چیست ؟ مختلس کیست ؟ - جزوه بررسی جرم اختلاس 

 این دو نفر به نام‌های «ن - د» و «ف - د» تحت تعقیب شعبه 22 مجتمع قضایی امور اقتصادی تهران بودند.

همکاری قضایی با بسیاری از کشورها از جمله دولت امارات در سال‌های اخیر بهبود یافته و بسیاری از مجرمان که به خاک امارات گریخته اند در آن کشور تحت تعقیب قرار گرفته اند.

تعدادی از این افراد توسط دولت امارات به ایران تحویل داده شده اند و تعدادی نیز قبل از استرداد برای رهایی از بازداشت مجبور به جلب رضایت شکات شده‌اند.

 قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء و اختلاس و کلاهبرداری - اختلاس و استفاده غییر مجاز از اموال دولتی - موضوع تبانی در معاملات دولتی و اختلاس - انواع جرائم اقتصادی در نظام اداری - آیا میدانید جرم اختلاس چیست ؟

دو متهم که ماه قبل به ایران برگردانده شدند بر اساس موافقتنامه استرداد مجرمین بین جمهوری اسلامی ایران و دولت امارات عربی متحده که در سال 1389 لازم الاجرا شده است به کشورمان مسترد شدند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.