×

حسابکشی های مرد خسیس پایش را به دادگاه باز کرد

حسابکشی های مرد خسیس پایش را به دادگاه باز کرد

حسابگری‌های مرد جوان برایش دردسر ساز شد و پای او را به دادگاه خانواده باز کرد

حسابکشی-های-مرد-خسیس-پایش-را-به-دادگاه-باز-کرد

حسابگری‌های مرد جوان برایش دردسر ساز شد و پای او را به دادگاه ( مقالات مرتبط با دادگاه - سوالات مرتبط با دادگاه ) خانواده باز کرد.

بسته حقوقی برای کسانی که از مراحل احضار به دادگاه خبر ندارند ، تشریفات ابلاغ قضایی - حکم دادگاه ، آثار و تعاریف - استهمال از دادگاه در چه مواردی موجه بوده و مورد پذیرش دادگاه واقع می شود ؟ - بده بستان های میان دادگاه - در دادگاه صدایتان را بالا نبرید 

زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم هر بار که به من پولی می‌دهد خیلی زود می‌خواهد که آن را به او برگردانم. او با من مثل غریبه‌ها رفتار می‌کند و مثل طلبکارها مرتب از من می‌خواهد که پولش را به او برگردانم.

وی ادامه داد: باورتان نمی‌شود ولی همسرم حتی حساب ناچیزترین پول‌هایی که به من داده است را دارد و از من می‌خواهد آنها را به او برگردانم. مثلاً اگر در جایی پول کمی خرج کنم، آنقدر می‌گوید تا بقیه پول را به او برگردانم. واقعاً گاهی اوقات از رفتارش شوکه می‌شوم و احساس می‌کنم که او برایم خیلی غریبه است.

بسته حقوقی برای آنها که راست گویی در محضر دادگاه را جدی نمی گیرند ، شهادت های دردسرساز - صلاحیت دادگاه - استفاده از ویدئو کنفرانس در جلسات دادگاه -  ثبت اثر هنری در دادگاه - 

زن جوان گفت: رفتار همسرم در این موارد آنقدر بد و آزار دهنده شده که گاهی اوقات دلم می‌خواهد از غریبه‌ها پول قرض بگیرم ولی از همسرم نخواهم که به من پول بدهد. خیلی فکر کردم تا به این نتیجه رسیدم که درخواست طلاق بدهم.

بعد از صحبت‌های این زن، قاضی همسرش را هم به دادگاه ( مقالات مرتبط با دادگاه - سوالات مرتبط با دادگاه ) احضار کرد تا صحبت‌هایش را بشنود.

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.