×

بر عملکرد دستگاه های اجرایی در زمینه استفاده از اموال دولتی نظارت می کنیم

بر عملکرد دستگاه های اجرایی در زمینه استفاده از اموال دولتی نظارت می کنیم

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج گفت رفتار، گفتار و کردار مدیران دستگاه‌های اجرایی در زمینه انتخابات تأثیرگذار خواهد بود

بر-عملکرد-دستگاه-های-اجرایی-در-زمینه-استفاده-از-اموال-دولتی-نظارت-می-کنیم وکیل 

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج گفت: رفتار، گفتار و کردار مدیران دستگاه‌های اجرایی در زمینه انتخابات تأثیرگذار خواهد بود.

آئین نامه اموال دولتی - اختلاس و استفاده غیرمجاز از اموال دولتی - هبه و صلح اموال دولتی با مقررات قانون قابل انطباق نیست چه آنکه صلح و هبه موکول به تحقق مالکیت مطلق و بلامعارض نسبت به عین موهوبه است - امکان توقیف اموال عمومی و دولتی - انتقال بدون مجوز اموال دولتی و رسیدگی دیوان محاسبات 

مهرداد کرمی در نشست ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی استان افزود: به تشریفات و واگذاری مناقصات، استخدام و بکارگیری نیرو به‌صورت قراردادی و ساعتی دستگاه‌های اجرایی به‌خصوص خدمات رسان توجه و دقت لازم صورت می گیرد.

وی اظهار کرد: دستگاه قضایی و سایر نهادهای نظارتی با دقت و ظرافت رفتار و کارکرد مدیران را در این زمینه رصد خواهند کرد.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج خاطرنشان کرد: برخی موارد قانونی و ضروری در زمینه برگزاری سالم و باشکوه انتخابات باید از هم اکنون به نامزدهای احتمالی در این عرصه گوشزد شود.

بر عملکرد دستگاه های اجرائی در زمینه استفاده از اموال دولتی نظارت می کنیم - اختیار استانداران و فرمانداران کل در مورد اجرای آئین نامه اموال دولتی - قانون مجازات مختلسین اموال دولتی 

کرمی تصریح کرد: چنانچه آموزش ها و تذکرات لازم در زمینه رعایت برخی مسایل و خطوط قرمز انتخابات از قبل به نامزدها و گروه ها ارایه شود بدون شک در شکل گیری فضای سالم و بدون تنش در آینده نیز کمک شایانی خواهد کرد.

وی ادامه داد: با توجه به بافت قومی و قبیله ای استان، معتمدین و افراد متنفذ محلی در مناطق مختلف برای آرام کردن فضای انتخابات نقش بسزایی دارند که دستگاه قضایی و انتظامی می تواند از ظرفیت این افراد استفاده کنند.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج با اشاره به در پیش بودن انتخابات در اسفندماه امسال اضافه کرد: دادستانی و دستگاه قضایی کهگیلویه وبویراحمد به‌صورت جدی بر عملکرد دستگاههای اجرایی در زمینه استفاده از اموال دولتی نظارت می کند.

 

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.