×

نبض بازار و کنترل قیمت ها باید در اختیار تعزیرات حکومتی باشد

نبض بازار و کنترل قیمت ها باید در اختیار تعزیرات حکومتی باشد

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت باید دست افراد سودجو از تغذیه و اقلام خوراکی روزمره مردم قطع شود

نبض-بازار-و-کنترل-قیمت-ها-باید-در-اختیار-تعزیرات-حکومتی-باشد

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: باید دست افراد سودجو از تغذیه و اقلام خوراکی روزمره مردم قطع شود.

رسیدگی به شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی - اصلاح آیین نامه سازمان تعزیرات حکومتی - سازمان بازرسی کل کشور مجاز به بازرسی از سازمان تعزیرات حکومتی است 

محمدرضا عدالتخواه در مراسم معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه به نقش مهم تعزیرات حکومتی در تنظیم بازار اشاره کرد و افزود: پنج بخش شامل وزارت صنعت، معدن و تجارت، اصناف و مجامع صنفی، رسانه‌ها، مردم و تعزیرات حکومتی در تنظیم بازار نقش دارند.

وی عنوان کرد: تعزیرات حکومتی با برنامه‌های پیشگیرانه و حضور به موقع در بازار مانع از بروز تخلف می‌شود و بر چرخه‌های توزیع و فروش نظارت دارد.

به گفته این مسئول تعزیرات حکومتی باید با سرعت زیاد به شکایات مردم رسیدگی کند و فرصت سوءاستفاده را از افرادی که در بازار التهاب ایجاد می‌کنند، بگیرد.

حمایت از اقشار آسیب پذیر از اولویت های سازمان تعزیرات حکومتی - تصویبنامه در خصوص تعیین سازمان و تشکیلات تعزیرات حکومتی 

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه نبض بازار و کنترل قیمت‌ها باید در اختیار تعزیرات حکومتی باشد، خاطرنشان کرد: در این شرایط است که متخلفان می‌دانند در جایی بازخواست خواهند شد.

عدالتخواه تامین مواد غذایی و اقلام خوراکی روزمره مردم را ضروری خواند و بیان کرد: باید دست افراد سودجو از این بخش قطع شود تا سلامت مردم به خطر نیفتد.

وی ادامه داد: البته رسانه‌ها هم در این بین نقش مهمی دارند و باید برای جلوگیری از التهاب، تشویق مردم به خرید کالاهای داخلی و اجتناب آنها از خرید کالاهای خارجی و خصوصا قاچاق تلاش کنند.

آراء قطعی شعب سازمان تعزیرات حکومتی قابل اعتراض و رسیدگی در دیوان عدالت اداری است  - تعزیرات حکومتی باید سازمان مقابله با تخلفات کشور باشد 

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در پایان از همدلی خوبی که در شورای قضایی استان وجود دارد یاد کرد و ادامه داد: ما هم با همه توان به تعزیرات حکومتی برای اجرای رسالتش کمک خواهیم کرد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.