×

باید هر جا که حقوق بشر مورد تعرض قرار گیرد بدون تبعیض از افراد دفاع کنیم-در مسیر دفاع از حقوق شهروندی حرکت می کنیم

باید هر جا که حقوق بشر مورد تعرض قرار گیرد بدون تبعیض از افراد دفاع کنیم-در مسیر دفاع از حقوق شهروندی حرکت می کنیم

رئیس کانون وکلای مرکز با اعلام آمادگی برای دفاع از حقوق بشر بدون کمترین تبعیضی گفت در مسیر دفاع از حقوق شهروندی حرکت می‌کنیم

باید-هر-جا-که-حقوق-بشر-مورد-تعرض-قرار-گیرد-بدون-تبعیض-از-افراد-دفاع-کنیم-در-مسیر-دفاع-از-حقوق-شهروندی-حرکت-می-کنیم

رئیس کانون وکلای مرکز با اعلام آمادگی برای دفاع از حقوق بشر بدون کمترین تبعیضی گفت: در مسیر دفاع از حقوق شهروندی حرکت می‌کنیم.

سایه سنگین سیاست بر حقوق بشر - وکلا و پیشبرد حقوق بشر - ما و حقوق بشر - حقوق بشر و اینترنتی خواندنی شد - حقوق بشر ، پرسش های دشوار - طراحی جالب ، لوگوی حقوق بشر با خط میخی و آیه قرآن - رابطه بین مالکیت فکری و حقوق بشر - آشنایی با مبانی نظری و فلسفی حقوق بشر در اسلام - مبانی حقوق بشر در ایلام و دنیای معاصر - همجنس گرائی در تقابل میان حقوق اسلام و حقوق بشر - حقوق بشر ابزار سیاسی کاری قدرت های استکباری 

 باید هر جا که حقوق بشر مورد تعرض قرار گیرد بدون تبعیض از افراد دفاع کنیم/در مسیر دفاع از حقوق شهروندی حرکت می کنیم

علی نجفی توانا، رئیس کانون وکلای مرکز در دیدار با هیات کانون وکلای فرانسه گفت: به عنوان یک نهاد مدنی مستقل سعی کردیم با جمع عظیمی از حقوقدانان کشور در مسیر حفظ حقوق و ارزش‌های حرفه‌ای و صنفی خود حرکت کنیم و بر اساس قانون با حفظ تعامل با قوا برای رعایت حقوق شهروندی و دفاع از آن فعالیت می‌کنیم.

وی تصریح کرد: دوران پساتحریم، دوران تشدید ارتباطات، تعمیق روابط و طبیعتا ارتباط تنگاتنگ بین حرفه وکالت و کانون‌های وکلا خواهد بود و امیدوارم با همکاری شما در جهت دفاع از حقوق واقعی بشر بدون تبعیض همکاری کنیم. هر جا که حقوق بشر مورد تعرض قرار گیرد، وظیفه داریم با نقد منصفانه و سازنده نسبت به دفاع از حقوق افراد اعلام آمادگی کنیم.

  امنیت ملی و حقوق بشر در جوامع مختلف - آشنایی با کرسی حقوق بشر ، صلح و دموکراسی - حفظ حریم خصوصی در اسناد بین المللی در حقوق بشر - ایران پرچمدار تفکر اسلامی در حقوق بشر - مجازات اعدام و حقوق بشر ، لزوم تمسک به قرآن کریم - فرهنگ سازی برای حقوق شهروندی و حاکمیت قانون - تمایز میان حقوق بشر و حقوق شهروندی 

نجفی توانا خاطرنشان کرد: کانون مرکز به عنوان یکی از کانون‌های بزرگ جهان با 20 هزار وکیل در چند استان به صورت نهاد مدنی غیرسیاسی و صنفی اداره می‌شود که بخش عظیمی از وکلای ما را جوانان و تحصیل کرده‌های حقوق با تخصص‌های گوناگون تشکیل می‌دهند.

«پیر الیور سور» رییس کانون وکلای پاریس نیز در این نشست با اشاره به بازدید خود از قسمت‌های مختلف ساختمان کانون وکلا گفت: غیر از فرهنگ و نماد مشترکی که داریم، در عکسی مشاهده کردم شما همان لباسی را دردهه 20 میلادی پوشیده بودید که ما بر تن می‌کنیم.

آموزش ها به پلیس قضایی در راستای حقوق شهروندی باشد - حقوق شهروندی و آشنایی با دادسراها - حقوق بشر و حقوق شهروندی - دولت اعتدال ، حقوق عمومی و منشور حقوق شهروندی - اخلاق حرفه ای وکالت و رابطه آن با حقوق شهروندی 

وی همچنین با بیان اینکه در مقطع تاریخی مهمی قرار داریم، با اشاره به سفر رییس جمهور ایران به فرانسه در 15 نوامبر  گفت: خوشحالم که مبادلات و تبادل تجربیات بین وکلای فرانسه و ایران به وجود آمده و برای اولین بار در تاریخ کشورمان با هیات 12 نفره به ایران آمده‌ایم. امروز روز تاریخی در تاریخ تبادلات کانون‌های وکلای دو کشور خواهد بود.

سور با اشاره به اینکه این سومین سفر او به ایران است، گفت: از این فرصت استفاده می‌کنیم تا تفاهم نامه همکاری بین کانون وکلای دو کشور امضا کنیم و به همین منظور پیش نویسی دوشنبه این هفته برای شما ارسال خواهیم کرد و زمانی که رئیس جمهور ایران به فرانسه سفر کند، رسمیت خواهد یافت.

منبع : خبرگزاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.