×

آستانه صبر و تحمل مردم پایین آمده است

آستانه صبر و تحمل مردم پایین آمده است

رییس کل دادگستری استان یزد گفت اختصاص درصد قابل توجهی از موضوع پرونده‌های دادگستری به موضوع ضرب و جرح نشان می‌دهد آستانه صبر و تحمل مردم پایین آمده و با روی دادن کوچکترین حادثه‌ای، درگیری پیش می‌آید

آستانه-صبر-و-تحمل-مردم-پایین-آمده-است

رییس کل دادگستری استان یزد گفت: اختصاص درصد قابل توجهی از موضوع پرونده‌های دادگستری به موضوع ضرب و جرح نشان می‌دهد آستانه صبر و تحمل مردم پایین آمده و با روی دادن کوچکترین حادثه‌ای، درگیری پیش می‌آید.

 محمدرضا حبیبی در پنجمین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان، اظهار کرد: یکی از راه‌های کاهش ضرب و جرح عمدی ایجاد تفریحات و سرگرمی‌های سالم برای جوانان است که باید برای آن برنامه داشت.

وی تصریح کرد:‌ حد و مرز در انجام کارهای تفریحی و سرگرمی مشخص نیست و این مشخص نبودن حد و مرز باعث ایجاد مشکلاتی می‌شود که ادارات و نهادهای مربوطه به سمت برگزاری اینگونه مراسم نمی‏‏‌روند.

این مقام قضایی پیشنهاد داد که کمیته‎‎ای متشکل از حوزه علمیه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره ورزش و جوانان و تمام دستگاه‎‎هایی که ظرفیت برگزاری سرگرمی‎‎ها و تفریحات سالم برای جوانان را دارند، تشکیل شود تا تکلیف حد و مرزهای تفریح سالم در استان مشخص شود.

حبیبی ابراز کرد: باید کاری کنیم که انرژی جوان از طرق سالم و شرعی تخلیه شود.

علی‌اصغر رفاهی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری یزد نیز در این جلسه بیان کرد: از 10 اتهام اول استان، چهار اتهام مربوط به مظاهر خشونت است و متاسفانه جرم ایراد ضرب وجرح عمدی رتبه سوم را در استان دارد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.