×

توصیه هیات نظارت بر انتخابات به داوطلبان

توصیه هیات نظارت بر انتخابات به داوطلبان

رییس هیات نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در تهران با حضور در فرمانداری تهران و بازدید از روند ثبت نام کاندیداها توصیه‌هایی را به داوطلبان مطرح کرد

توصیه-هیات-نظارت-بر-انتخابات-به-داوطلبان

رییس هیات نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در تهران با حضور در فرمانداری تهران و بازدید از روند ثبت نام کاندیداها توصیه‌هایی را به داوطلبان مطرح کرد.

 مستقر در فرمانداری تهران، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالوهاب میراشرفی در دومین روز از ثبت نام کاندیداهای مجلس خبرگان در جمع خبرنگاران درباره نظارت بر روند ثبت‌ نام‌ها اظهار کرد: نظارت بر روند ثبت‌نام‌ها بر اساس قانون انجام می‌شود و به لطف خدا تاکنون مشکلی گزارش نشده و امیدواریم در آینده نیز مشکلی ایجاد نشود.

وی خاطرنشان کرد: در مراحل فعلی نظارت بر ثبت نام‌ کاندیداها در زمینه کنترل تکمیل مدارکی است که باید از سوی آن‌ها ارائه شود. در سامانه وزارت کشور نیز این مراحل مرور و کنترل می‌شود.اگر مدارک کاندیدایی ناقص باشد عملیات ثبت نام انجام نخواهد شد.

وی به متقاضیان کاندیداتوری توصیه کرد که حتما با آشنایی نسبت به حقوق خود داوطلب شوند و بدانند که برای چه کاری می‌آیند.

رییس هیات نظارت بر انتخابات تهران با اشاره به این که در انتخابات مجلس شورای اسلامی هم همین روند دنبال می‌شود تاکید کرد که داوطلبان مجلس شورای اسلامی نیز باید از قبل در جریان مدارکی که باید به همراه داشته باشند قرار بگیرند و تمام مدارک را همراه خود بیاورند.

وی هم‌چنین خاطرنشان کرد که برخورد با تبلیغات زودهنگام کاندیداها بر عهده ستاد پیشگیری از وقوع تخلفات و جرایم انتخاباتی است و ضابطین قانونی با افرادی که پس از ثبت نام اقدام به تبلیغات کنند برخورد خواهند کرد

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.