×

نظارت و بازرسی ها باید در جهت احقاق حقوق مردم باشد

نظارت و بازرسی ها باید در جهت احقاق حقوق مردم باشد

رییس کل دادگستری لرستان گفت نظارت و بازرسی‎ها باید در جهت احقاق حقوق مردم باشد

نظارت-و-بازرسی-ها-باید-در-جهت-احقاق-حقوق-مردم-باشد

رییس کل دادگستری لرستان گفت: نظارت و بازرسی‎ها باید در جهت احقاق حقوق مردم باشد.

 جعفر بدری در جلسه شورای قضایی استان، اظهار کرد: هبود عملکرد در تمامی سازمان‎ها و تشکیلات اداری مستلزم تدوین آیین‎نامه‎های کارآمدی است که تسهیل امور را در پی دارند.

وی بیان کرد: دستگاه قضایی کشور به‌منظور ارج نهادن به حقوق حقه مردم و بر اساس برنامه‎های توسعه قضایی کشور، همواره در جهت بهبود عملکرد و نهایتا تسهیل امور پیش قدم بوده و توانسته با مدیریت نظام پیشنهادات بهترین رویه را به منظور احقاق حقوق مردم به‎عمل آورد. در این زمینه عوامل مهمی نقش دارند و مهمترین آنها بازرسی است، نظارت و بازرسی‎ها باید در جهت احقاق حقوق مردم باشد.

بدری با اشاره به انتخابات اسفندماه، اظهار کرد: نباید این‎گونه تصور کرد که روند انتخابات یک امر عادی است، بلکه با توجه به توافقات هسته‎ای اخیر حساسیت کشورهای جهان در مورد انتخابات ایران از اهمیت ویژه‎ای برخوردار است.

رئیس کل دادگستری استان لرستان تصریح کرد: دستگاه قضایی به عنوان دستگاهی مستقل و مدافع حقوق و آرای مردم همواره در جهت احقاق حقوق مردم کوشیده است و با هرگونه تخلف و قانون‎شکنی به شدت مقابله کره است. در این زمینه سازمان بازرسی با وجود حجم بالای کاری، همکاری‎های مناسبی را با معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری در خصوص مبارزه با جرایم انتخاباتی داشته است.

بدری اضافه کرد: در عرصه انتخابات همواره دوست و دشمن حضور دارند و سطح بینش و بصیرت مردم تنها راه نجات از انحرافات است و دستگاه قضایی به عنوان دستگاهی معتمد و مورد وثوق مردم در عمل توانسته خدمات قضایی ارزنده‎ای را ارایه کند. در حال حاضر نیز از ماه‎های گذشته تاکنون مبارزه با جرایم انتخاباتی در دستور کار دادگستری‎ها قرار گرفته و نهایتا فضای مناسبی را برای انتخاباتی در خور شأن مردم شریف و همیشه در صحنه ایران فراهم آورد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.