×

وظایف صدا و سیما درباره حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان تعیین شد

وظایف صدا و سیما درباره حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان تعیین شد

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی و تصویب بخشی از لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان گفت صدا و سیما مکلف به تنظیم و پخش برنامه های مربوط به حقوق کودکان و نوجوانان و تبلیغات رایگان در این حوزه و رعایت حقوق کودکان شد

وظایف-صدا-و-سیما-درباره-حمایت-از-حقوق-کودکان-و-نوجوانان-تعیین-شد وکیل 

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی و تصویب بخشی از لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان گفت: صدا و سیما مکلف به تنظیم و پخش برنامه های مربوط به حقوق کودکان و نوجوانان و تبلیغات رایگان در این حوزه و رعایت حقوق کودکان شد.

به گزارش ایرنا از خانه ملت، محمد علی اسفنانی سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت:بررسی لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان، تنها دستور کار جلسه امروز -دوشنبه- این کمیسیون بود.

نماینده مردم فریدن، فریدون شهر و چادگان در مجلس ادامه داد: بخشی که امروز در این لایحه مورد بحث واقع شد و به تصویب رسید در مورد وظایف صدا و سیما در حوزه حمایت از کودکان و نوجوانان بود که بر اساس آن وظایفی بر عهده صدا و سیما گذاشته شد.

این نماینده مردم درمجلس نهم، تصریح کرد: بر اساس این بند از لایحه مذکور، صدا و سیما مکلف به تنظیم برنامه و برنامه سازی درمورد حقوق کودکان، پخش برنامه های مربوط حقوق آنها، تبلیغات رایگان در این حوزه و رعایت حقوق کودکان شد.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: البته کمیسیون به دنبال آن است که تا یک ماه آینده این لایحه را به اتمام برساند

منبع : ایرنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.