×

بهترین زمان برای تعویض کارت های سربازی

بهترین زمان برای تعویض کارت های سربازی

جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا از تعویض کارت‌های پایان خدمت و معافیت قدیمی بیش از 9 میلیون نفر خبر داد و اعلام کرد که در حال حاضر بهترین فرصت برای تعویض کارت‌های قدیمی کسانی است که تاکنون نسبت به تعویض آن اقدام نکرده‌اند

بهترین-زمان-برای-تعویض-کارت-های-سربازی وکیل 

جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا از تعویض کارت‌های پایان خدمت و معافیت قدیمی بیش از 9 میلیون نفر خبر داد و اعلام کرد که در حال حاضر بهترین فرصت برای تعویض کارت‌های قدیمی کسانی است که تاکنون نسبت به تعویض آن اقدام نکرده‌اند.

سردار ابراهیم کریمی، درباره روند تعویض کارت‌های پایان خدمت و معافیت قدیمی با کارت‌های هوشمند اظهارکرد: همچنان روند تعویض این کارت‌ها ادامه دارد و از دی ماه سال 90 که اجرا این طرح آغاز شد تاکنون بیش از 9 میلیون کارت قدیمی اعم از معافیت و پایان خدمت تعویض شده است.

وی درباره اینکه روند تعویض کارت‌های قدیمی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟ گفت: همچنان متقاضیان و افرادی که نسبت به تعویض کارت خود اقدام نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس+10 نسبت به تعویض کارت خود اقدام کنند اما همانطور که بارها گفته شده است تمامی کارت‌های قدیمی فاقد اعتبار بوده و دیگر خدمات به این دسته از کارت‌ها ارائه نمی‌شود. در حقیقت افرادی که کارت خود را تعویض نکرده‌اند از محرومیت‌های اجتماعی مشمولان غایب بهره‌مند خواهند بود که یکی از نمودهای آن در سفر اخیر به عتبات بود. در این ایام شمار قابل توجهی از متقاضیان درخواست اخذ گذرنامه داشتند اما با توجه به اینکه کارت خود را تعویض نکرده‌بودند امکان ارائه خدمات به آنان وجود نداشت.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.