×

اسکن بیش از 160 میلیون سابقه ثبتی در بانک اطلاعاتی سازمان ثبت

اسکن بیش از 160 میلیون سابقه ثبتی در بانک اطلاعاتی سازمان ثبت

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت این سازمان تاکنون بیش از 160 میلیون سابقه ثبتی را اسکن و به بانک اطلاعاتی خود اضافه کرده است

اسکن-بیش-از-160-میلیون-سابقه-ثبتی-در-بانک-اطلاعاتی-سازمان-ثبت وکیل 

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: این سازمان تاکنون بیش از 160 میلیون سابقه ثبتی را اسکن و به بانک اطلاعاتی خود اضافه کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، احمد تویسرکانی در جلسه شورای قضایی استان کرمان با تأکید بر اهمیت امر شفاف‌ سازی در راستای پیشگیری از وقوع جرم، گفت: این سازمان در این راستا تاکنون بیش از 160 میلیون سابقه ثبتی را اسکن و به بانک اطلاعاتی خود اضافه کرده است.

وی یکی از عوامل اصلی عدم تحقق برنامه‌ها را در کشور، سوء مدیریت دانست و افزود: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری شناخت هدف و جهت گیری صحیح و درست می‌تواند موانع و مشکلات را از پیش روی مسئولین بردارد و بدون شک مسئولین باید خدمت به مردم و تلاش در تحقق اهداف را موهبتی الهی دانسته و با تمام توان در جهت تحقق آن گام بردارند.

تویسرکانی سازمان ثبت اسناد را علیرغم محدودیت‌های موجود از جمله در حوزه مالی، سازمانی پیشرو در ارائه خدمات خواند و اشاره کرد: متأسفانه در سال‌‌های گذشته سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به عنوان یک سازمان قدیمی و بزرگ با بروکراسی دست و پاگیر و فرآیندهای سنتی شناخته می‌شد که خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته در سالیان اخیر و استفاده از فناوری‌های جدید در کنار بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت های موجود توانسته است خود را به عنوان یک دستگاه پیشرو با بیشترین شفافیت به کشور معرفی کند و این امر بر اساس ارزیابی‌های مختلف، مورد تأیید دستگاه‌های نظارتی است.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور افزود: امروز برای پیشبرد اهداف عالی کشور نیازمند لحاظ یک سهم مشترک میان تمامی دستگاه‌ها هستیم و باید بدانیم امور کشور را نمی‌توان به صورت بخشی و جداگانه اداره کرد و باید تلاش کرد با نگاه فرابخشی، کلان و ملی از هرگونه موازی کاری و هدر رفت امکانات جلوگیری کنیم و در این راستا نیازمند همدلی و تقویت هرسه قوه در کنار یکدیگر هستیم و این امر هیچ منافاتی با اصل تفکیک قوا ندارد.

تویسرکانی دستگاه قضا را دستگاهی حاکمیتی خواند و گفت: با توجه به کمبود امکانات، در نگاه مدیریتی باید تمامی امور اولویت بندی شود و بدون شک امور حاکمیتی و بخصوص دستگاه قضا نیازمند توجه ویژه است.

وی تأکید کرد: در حوزه اداری نیازمند تحول اساسی هستیم و باید از ظرفیت‌های بسیار عظیمی که در کشور در حوزه منابع انسانی و نیروی فکری جامعه وجود دارد به بهترین نحو استفاده کرد.

وی افزود: باید با نقشه راه درست و استراتژی صحیح در مسیر توسعه کشور حرکت کنیم و نگاه‌ها بر این منطق و محور شکل گرفته است.

منبع : خبرگزاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.