×

دفاع از گزارش ادواری حقوق کودک جمهوری اسلامی ایران

دفاع از گزارش ادواری حقوق کودک جمهوری اسلامی ایران

هیات جمهوری اسلامی ایران به‌مدت دو روز در مقر سازمان ملل از گزارش ادواری جمهوری اسلامی ایران دفاع و دستاوردهای حقوق کودک در کشور را ارایه می کند

دفاع-از-گزارش-ادواری-حقوق-کودک-جمهوری-اسلامی-ایران وکیل 

هیات جمهوری اسلامی ایران به‌مدت دو روز در مقر سازمان ملل از گزارش ادواری جمهوری اسلامی ایران دفاع و دستاوردهای حقوق کودک در کشور را ارایه می کند.

 هیات اعزامی جمهوری اسلامی ایران که به منظور شرکت در اجلاس دفاع از گزارش ادواری حقوق کودک، عازم سوییس شده بود، روز گذشته وارد ژنو شد.

هیات اعزامی مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک وزارت دادگستری متشکل از نمایندگان تعدادی از وزارتخانه ها و دستگاه های عضو شورای هماهنگی این مرجع، در بدو ورود به ژنو مورد استقبال مسئولان دفتر نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در این شهر قرار گرفت.

این هیات که سرپرستی آن را محمود عباسی معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری بر عهده دارد، در نشستی با نذیری اصل مسئول نمایندگی ایران، آخرین هماهنگی ها را جهت حضور موثر در کمیته حقوق کودک به انجام رساندند.

هیات جمهوری اسلامی ایران به مدت دو روز در مقر سازمان ملل از گزارش ادواری جمهوری اسلامی ایران دفاع و دستاوردهای حقوق کودک در کشور را ارایه کرده و در ادامه نیز در نشست‌هایی چند جانبه با نمایندگان سایر کشورها رایزنی می کند.

مظفرالوندی دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک و عضو این هیات در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در جلسه عصر روز دوشنبه و صبح سه شنبه اعضای هیات جمهوری اسلامی ایران با حضور 9 تن از اعضای کنوانسیون بین المللی حقوق کودک سازمان ملل، فعالیت‌های کشور در زمینه کودکان و نوجوانان ارایه می شود.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.