×

آزادی بیش از 100 ایرانی از زندان های امارات در سال 94

آزادی بیش از 100 ایرانی از زندان های امارات در سال 94

با پیگیری مستمر سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دبی، از ابتدای سال 1394 تاکنون بیش از 100 زندانی ایرانی که به اتهامات مختلف دستگیر و محکوم به زندان شده و در زندانهای دبی، شارجه، عجمان و راس‌الخیمه دوران محکومیت خود را می‌گذراندند، آزاد شدند

آزادی-بیش-از-100-ایرانی-از-زندان-های-امارات-در-سال-94 وکیل 

با پیگیری مستمر سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دبی، از ابتدای سال 1394 تاکنون بیش از 100 زندانی ایرانی که به اتهامات مختلف دستگیر و محکوم به زندان شده و در زندانهای دبی، شارجه، عجمان و راس‌الخیمه دوران محکومیت خود را می‌گذراندند، آزاد شدند.

در این میان در اقدامی کم سابقه یک زندانی محکوم به اعدام که بیش از 28 سال از عمر خود را در زندان گذرانده بود و دو زندانی محکوم به حبس ابد نیز جزو آزاد شدگان بوده‌اند.

بر اساس اعلام سرکنسولگری ایران در دبی، همچنین طی چند روز گذشته با کمک و پیگیری این سرکنسولگری، با جلب رضایت شاکیان و اخذ موافقت مقامات قضایی کشور امارات، حکم آزادی 7 زندانی زن و یک نوجوان 16 ساله نیز صادر گردید که این افراد به‌زودی و پس از طی تشریفات قانونی راهی میهن اسلامی خواهند شد.

با تمهیدات اندیشیده شده، تعداد ایرانیانی که به جرم حمل و نگهداری مواد مخدر در مبادی ورودی این کشور دستگیر می‌شدند، کاهش چشمگیری یافته است.

این سرکنسولگری امیدوار است بتواند در ادای وظایف خود در حمایت کنسولی و حقوقی از اتباع کشورمان، گام‌های بلندتر و موثرتری در راستای کمک به هموطنان ایرانی مقیم دبی و امارت‌های شمالی بردارد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.