×

با اجرای درست قانون انتخابات، بسیاری از مشکلات حل می شود

با اجرای درست قانون انتخابات، بسیاری از مشکلات حل می شود

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دادگستری گفت با اجرای درست قوانین از جمله قانون انتخابات و رعایت آن بسیاری از مشکلات مربوط در این زمینه حل می‌شود

با-اجرای-درست-قانون-انتخابات،-بسیاری-از-مشکلات-حل-می-شود

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دادگستری گفت: با اجرای درست قوانین از جمله قانون انتخابات و رعایت آن بسیاری از مشکلات مربوط در این زمینه حل می‌شود.

عبدالعلی میرکوهی ، درباره قانون انتخابات گفت: تا آنجا که این قانون نیاز به اصلاح داشته، اصلاح شده و تلاش شده که ایرادات آن برطرف شود و به نظرم این قانون ایراد چندانی ندارد؛ البته قانون بدون عیب و ایراد وجود ندارد. در تجربیات مشخص می‌شود که ایرادات قانون چیست.

وی افزود: در بحث تبلیغات انتخاباتی در جاهایی که قانون ایراد داشته، اصلاح شده و به نظرم اگر قانون به نحو درست اجرا و در جامعه رعایت شود، بسیاری از مشکلات رفع می شود.

میرکوهی ادامه داد: تمام مسایلی که در فضای فیزیکی جرم است در فضای مجازی هم جرم است و به عنوان مصادیق محتوای مجرمانه در مورد انتخابات قابل پیگیری است و اگر تخلفی در این زمینه صورت گیرد، اخطار و تذکر داده می شود و بعضا مجازات برای آن تعیین شده است.

وی یادآور شد: قبلا در مورد بحث تبلیغات انتخابات خبرگان در فضای مجازی، مواردی پیش بینی نشده بود ولی در حال حاضر قرار شده همان مواردی که در مورد انتخابات مجلس در فضای مجازی وجود دارد و مواردی که به عنوان جرم در نظر گرفته شده، در مورد خبرگان هم در نظر گرفته شود.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.