×

درخواست مولاوردی از دادگستری درباره آمار ازدواج کودکان

درخواست مولاوردی از دادگستری درباره آمار ازدواج کودکان

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت رایزنی‌هایی در زمینه توسعه تعاملات و همکاری‌ها با وزارت دادگستری انجام داده‌ایم و قرار است 15 اسفند ماه با وزیر دادگستری با این هدف تفاهمنامه‌ای امضاء شود

درخواست-مولاوردی-از-دادگستری-درباره-آمار-ازدواج-کودکان

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: رایزنی‌هایی در زمینه توسعه تعاملات و همکاری‌ها با وزارت دادگستری انجام داده‌ایم و قرار است 15 اسفند ماه با وزیر دادگستری با این هدف تفاهمنامه‌ای امضاء شود.

شهیندخت مولاوردی ، با اعلام این خبر اظهارکرد: از وزارت دادگستری درخواست کرده‌ایم گزارشی درباره ازدواج‌های زودهنگام و زیر سن قانونی دختران به معاونت امور زنان و خانواده ارایه دهد که این موضوع به مرجع ملی حقوق کودک برای بررسی و پیگیری ارجاع شده است.

به گزارش ایسنا مولاوردی پیش از این با نگران‌کننده توصیف کردن ازدواج برخی از دختران پیش از رسیدن به سن قانونی گفته بود: در یکی دو سال اخیر آمار نگران کننده‌ای از ازدواج دختران پیش از رسیدن به سن قانونی و ثبت آنها به دست ما رسیده است و حتی شاهد ازدواج دختران کمتر از 10 سال نیز بوده ایم. در این شرایط از وزارت دادگستری خواسته ایم گزارشی درباره ازدواج دختران در زیر سن قانونی به ما ارائه دهد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.