×

اخلاگران امنیت عمومی در چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت می مانند

اخلاگران امنیت عمومی در چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت می مانند

عتباتی گفت افرادی که به جرم اخلال در نظم و امنیت عمومی شهر در روزهای پایانی سال به ویژه چهارشنبه آخر سال دستگیر شوند تا آخر تعطیلات بازداشت خواهند شد

اخلاگران-امنیت-عمومی-در-چهارشنبه-آخر-سال-تا-پایان-تعطیلات-نوروز-در-بازداشت-می-مانند

عتباتی گفت: افرادی که به جرم اخلال در نظم و امنیت عمومی شهر در روزهای پایانی سال به ویژه چهارشنبه آخر سال دستگیر شوند تا آخر تعطیلات بازداشت خواهند شد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان اردبیل، ناصر عتباتی دادستان محترم عمومی و انقلاب مرکز استان، در جلسه ای که با حضور فرماندهی انتظامی شهرستان اردبیل، فرماندهی پلیس آگاهی، فرماندهی پلیس اطلاعات و امنیت و برخی از مدیران استانی و شهرستانی به منظور اتخاذ تدابیر و تصمیمات لازم در خصوص چهارشنبه آخر سال برگزار شده بود، تأکید کرد: با اخلالگران نظم و امنیت عمومی در چهارشنبه سوری آخر سال طبق قوانین و مقررات به شدت برخورد می‌شود.

وی هشدار داد: افرادی که به جرم اخلال در نظم و امنیت عمومی شهر در روزهای پایانی سال به ویژه چهارشنبه آخر سال دستگیر شوند تا آخر تعطیلات بازداشت خواهند شد.

عتباتی افزود : بایستی تلاش‌ها و اقدامات تمامی دستگاه‌ها در روزهای پایانی آخر سال به ویژه چهارشنبه آخر سال به گونه‌ای باشد که هیچگونه اخلالی در آرامش مردم به وجود نیاید و این امر مهم ترین خواسته و تکلیف همه ماست.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل به خانواده ها توصیه کرد تا مراقبت و نظارت بیشتری بر فرزندان خود در چهارشنبه پایانی سال داشته باشند تا دچار حوادث و اتفاقات ناگواری که یک عمر پشیمانی بدنبال دارد، نباشند.

در این جلسه اعضای حاضر نیز با ارائه گزارش از اقدامات و برنامه ریزی های واحدهای تحت کنترل خود برای برقراری هرچه بیشتر امنیت در روزهای پایانی سال خبر دادند.

منبع : خبرگزاری میزان

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.