×

ضرورت پایبندی به اخلاق اسلامی و حسن معاشرت با مردم

ضرورت پایبندی به اخلاق اسلامی و حسن معاشرت با مردم

رییس کل دادگستری استان گیلان با تاکید بر ضرورت پایبندی به اخلاق اسلامی و دینی و بهره مندی از حسن خلق و حسن معاشرت با مردم، گفت همه ما باید با کار و تلاش مضاعف زمینه پیشرفت را بیش از پیش مهیا کنیم

ضرورت-پایبندی-به-اخلاق-اسلامی-و-حسن-معاشرت-با-مردم

رییس کل دادگستری استان گیلان با تاکید بر ضرورت پایبندی به اخلاق اسلامی و دینی و بهره مندی از حسن خلق و حسن معاشرت با مردم، گفت: همه ما باید با کار و تلاش مضاعف زمینه پیشرفت را بیش از پیش مهیا کنیم.

 احمد سیاوش پور در اولین جلسه شورای برنامه‌ریزیی دستگاه قضایی با آرزوی بهبود شرایط اقتصادی کشور، معیشت، اشتغال مردم و کاهش پرونده های قضایی ابراز امیدواری کرد شاهد تلاش های روزافزون مسئولان و مدیران و مردم در سال جدید باشیم.

وی با بیان اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نامگذاری شده گفت: قوه قضاییه نیز با سرلوحه قرار دادن این شعار نقش مهمی در توسعه، اقتصاد، تامین امنیت و اجرای عدالت در کشور ایفا خواهد کرد.

این مقام ارشد قضایی با تاکید بر ضرورت پایبندی به اخلاق اسلامی و دینی و بهره مندی از حسن خلق و حسن معاشرت با مردم، خاطرنشان کرد: همه ما باید با کار و تلاش مضاعف زمینه پیشرفت استان را بیش از پیش مهیا کینم و توجه داشته باشیم که خداوند متعال به کسانی که کار بیشتر می کنند توان دوچندان عطا می‌کند.

سیاوش پور با قدردانی از معاونین و مسئولان قضایی استان اصفهان در برگزاری جلسات شورای برنامه ریزی در سال گذشته ابراز امیدواری کرد: در سال جدید شاهد نوآوری و خلاقیت در نظرات و پیشنهادات باشیم تا با خرد جمعی و همدلی و همراهی تصمیمات جدیدی در پیشبرد اهداف قوه قضاییه در استان گیلان اتخاذ شود.

رییس کل دادگستری استان اصفهان سال 94 را سال پرکاری برای دستگاه قضایی عنوان کرد که علی‌رغم افزایش ورودی پرونده ها در مراجع و دادگاه ها با تلاش وافر قضات و کارکنان، تمامی این پرونده ها مورد رسیدگی قرار گرفته و تعدادی نیز از ورودی سال گذشته کسر شده است.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.