×

دیدار رییس سازمان تعزیرات با رییس سرویس فدرال ضابطان روسیه

دیدار رییس سازمان تعزیرات با رییس سرویس فدرال ضابطان روسیه

در دیدار رئیس سازمان تعزیرات حکومتی و رئیس سرویس فدرال ضابطان روسیه بر لزوم انتقال تجارب و انجام همکاری های مشترک تاکید شد

دیدار-رییس-سازمان-تعزیرات-با-رییس-سرویس-فدرال-ضابطان-روسیه وکیل 

در دیدار رئیس سازمان تعزیرات حکومتی و رئیس سرویس فدرال ضابطان روسیه بر لزوم انتقال تجارب و انجام همکاری های مشترک تاکید شد.

علیرضا جمشیدی رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در حاشیه اجلاس حقوقی بین المللی وزرای دادگستری عضو سازمان شانگهای با رئیس و معاونان سرویس فدرال ضابطان اجرای احکام روسیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

جمشیدی در این دیدار در مورد اجرای احکام در ایران توضیحاتی داد و از چگونگی اجرای احکام توسط سیستم نرم افزار یکپارچه در سن پترزبورگ مطلع شد و پس از آن دو طرف بر لزوم انتقال تجارب و انجام همکاری های مشترک تاکید کردند.

همچنین رییس سازمان تعزیرات حکومتی در دیدار با رئیس فدرال ضد انحصار روسیه چگونگی عملکرد شوراهای نظارتی از جمله، سازمان تعزیرات حکومتی را تشریح کرد.

رییس فدرال ضد انحصار روسیه نیز در این دیدار توضیحاتی پیرامون مقابل با فساد، ارتشاء و چگونگی مقابله با انحصارگری قیمت های اقلام حیاتی مثل دارو بیان کرد.

در این دیدار دو طرف بر همکاری مشترک در خصوص قیمت گذاری در عرصه بین المللی و تبادل تجربیات و همکاری های اجرایی تاکید کردند.

دکتر عباسی معاون وزیر دادگستری در امور حقوق بشر در این دیدارها که در حاشیه نشست حقوقی بین‌المللی سازمان شانگاهی در سن پترزبورگ انجام شد، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی را همراهی می‌کردند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.