×

کشف ترامادول، حشیش و قرص آموکسی سیلین قاچاق در گمرکات کشور

کشف ترامادول، حشیش و قرص آموکسی سیلین قاچاق در گمرکات کشور

مقادیر زیادی قرص ترامادول، حشیش و قرص آموکسی سیلین قاچاق، با تلاش ماموران گمرکات باشماق و بازرگان کشف و ضبط شد

کشف-ترامادول،-حشیش-و-قرص-آموکسی-سیلین-قاچاق-در-گمرکات-کشور

 مقادیر زیادی قرص ترامادول، حشیش و قرص آموکسی سیلین قاچاق، با تلاش ماموران گمرکات باشماق و بازرگان کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی گمرک ایران، ماموران گمرک باشماق در استان کردستان 6 هزار عدد قرص ترامادول و بیش از 63 هزار عدد کپسول آموکسی سیلین کشف و ضبط کردند.

ماموران این گمرک در خط خروجی سالن مسافری هنگام کنترل و بازرسی به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مظنون شدند و آن را برای بررسی دقیق‌تر به دستگاه ایکس‌ری هدایت کردند.

برپایه این گزارش، با پرتونگاری از اتوبوس ذکر شده، محل جاساز کالای مکشوفه که به طرز ماهرانه‌ای تعبیه شده بود مشخص و در مجموع تعداد 69 هزار قرص از نوع ترامادول و آموکسی سیلین کشف و ضبط شد و در این زمینه با تشکیل پرونده قضایی، راننده اتوبوس به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قضایی تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

** کشف حشیش در گمرک بازرگان

با هوشیاری ماموران گمرک بازرگان مقدار دو کیلو و 100 کیلوگرم حشیش از داخل صندلی های یک دستگاه اتوبوس کشف و ضبط شد.
به دنبال کشف این میزان مواد مخدر پرونده قضایی تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد.

همچنین ماموران گمرک بازرگان مقدار 210 کیلوگرم گرانول نقره، 9 هزار و 650 عدد دارو و 59 عدد ظروف شیشه‌ای در گمرک بازرگان کشف و ضبط کردند.

«ناصر انصاریان» مدیرکل گمرک بازرگان با اعلام این خبر افزود: کالاهای مکشوفه گفته شده به طرز ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف یک دستگاه کامیون جاسازی شده بود که با هوشیاری کارشناسان این گمرک کشف و جهت سیر مراحل قضایی ارجاع شد.

پیشتر معاون حقوقی و نظارت گمرک جمهوری اسلامی ایران گفته بود: سال گذشته 289 تن انواع کالاهای قاچاق شامل مواد مخدر، قرص های روانگردان، مواد پیش ساز و ... در گمرکات کشور کشف شد.

منبع : ایرنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.