×

قرآن بسیاری از زندانیان را از مجازات نجات داده است

قرآن بسیاری از زندانیان را از مجازات نجات داده است

رییس ‌کل دادگستری استان فارس با تایید موضوع برنامه ماه‌عسل مبنی بر نجات زندانی محکوم‌ به اعدام در زندان شیراز، گفت قرآن بسیاری از زندانیان را از مجازات رهانیده است

قرآن-بسیاری-از-زندانیان-را-از-مجازات-نجات-داده-است

رییس ‌کل دادگستری استان فارس با تایید موضوع برنامه ماه‌عسل مبنی بر نجات زندانی محکوم‌ به اعدام در زندان شیراز، گفت: قرآن بسیاری از زندانیان را از مجازات رهانیده است.

علی‌ القاصی‌مهر اظهار کرد: زمانی که آقای جلیله زندانی شیراز و محکوم به اعدام بود من در سمت دادستان خدمت می‌کردم و با توجه به این‌که این فرد دو بار تقاضای عفو و تجدیدنظر را طرح کرده و تقاضای وی در کمیسیون استان و تهران رد شده بود اما اتصال واقعی و راستین به خداوند و استمداد از ائمه الهی خداوند توانست وی را برهاند.

القاصی‌مهر تصریح کرد: در آن زمان مقامات زندان صورت‌جلسه کردند که این زندانی 20 جزء قرآن را حفظ کرده و رفتار و اخلاق وی به‌طور کامل اصلاح‌شده است و ازاین‌رو با استناد به ماده 20 آیین‌نامه عفو، تخفیف و تبدیل مجازات محکومان، ریاست قوه‌قضاییه با تبدیل حکم اعدام این زندانی به حبس موافقت کرد.

وی بیان کرد: مشابه این زندانی افراد بسیاری را داشته‌ایم که با قرآن مأنوس شدند و از اهل‌بیت عصمت و طهارت خالصانه استمداد طلبیدند و توانستند از مجازات رهایی یابند. القاصی‌مهر بیان کرد: زمانی که تمام راه‌ها و تلاش‌ها انجام‌شده باشد، کمیسیون استانی عفو و همین‌طور رییس ‌کل دادگستری استان می‌تواند پیشنهاد عفو یک محکوم را مطرح کند که با استیذان ریاست قوه قضاییه قابلیت اجرایی پیدا می‌کند.

منبع : روزنامه حمایت

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.