×

40 درصد زندانیان تامین معاش خانواده را انجام می دهند

40 درصد زندانیان تامین معاش خانواده را انجام می دهند

مدیرکل سابق زندان‌های استان اصفهان گفت نزدیک به 40 درصد زندانیان زندان‌های اصفهان که محکوم هستند روزانه حقوق دارند و تأمین معاش خانواده را انجام می‌دهند و نزدیک به سه هزار زندانی نیز در اداره زندان کمک‌رسانی می‌کنند

40-درصد-زندانیان-تامین-معاش-خانواده-را-انجام-می-دهند وکیل 

مدیرکل سابق زندان‌های استان اصفهان گفت: نزدیک به 40 درصد زندانیان زندان‌های اصفهان که محکوم هستند روزانه حقوق دارند و تأمین معاش خانواده را انجام می‌دهند و نزدیک به سه هزار زندانی نیز در اداره زندان کمک‌رسانی می‌کنند.

 رمضان امیری در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل زندان‌های استان اصفهان، اظهار کرد: نوع برخورد و کارکرد در زندان‌های اصفهان بسیار حائز اهمیت است، چراکه خوشبختانه به علت حکیمانه بودن نگاه مردم و مسئولان اصفهان، موجب شده تا زندان‌های اصفهان یکی از بهترین زندان‌ها باشد.

وی افزود: نزدیک به 40 درصد زندانیان زندان‌های اصفهان که محکوم هستند، روزانه حقوق دارند و تأمین معاش خانواده را انجام می‌دهند. نزدیک به سه هزار زندانی نیز در اداره زندان کمک‌رسانی می‌کنند.

مدیرکل سابق زندان‌های استان اصفهان تصریح کرد: رعایت حقوق شهروندی و احترام به زندانی از اصول اصلی زندان‌ها در اصفهان است و خوشبختانه امروز زندان‌های اصفهان دارای امنیت است.

امیری ادامه داد: آنجایی که قانون دست ما را برای آزادی‌ها محدود می‌کرد و یا کمبود منابع از خروج یک زندانی جلوگیری می‌کرد این خیرین اصفهانی بودند که می‌درخشیدند و نه تنها در آزادی که در اشتغال و مسکن نیز پیش‌قدم بودند.

وی خاطرنشان کرد: امروز زندانیان اصفهان توسط شورای شهر و شهرداری اصفهان به کار گیری شده‌اند و این موضوع باعث افزایش امنیت در زندان شده است.

همچنین اسدالله گرجی زاده مدیرکل جدید زندانهای استان اصفهان با تشکر از مقامات استان اصفهان اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد که در جهت کاهش جمعیت کیفری استان حرکت کنیم و توسعه و بازسازی فضاهای زندان‌ها را در دستور کار قرار دهیم و به بازگشت مددجویان به آغوش خانواده کمک کنیم

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.