×

کاهش فاصله ازدواج و طلاق در کشور

کاهش فاصله ازدواج و طلاق در کشور

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت فاصله میان ازدواج و طلاق در کشور کاهش یافته است

کاهش-فاصله-ازدواج-و-طلاق-در-کشور

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: فاصله میان ازدواج و طلاق در کشور کاهش یافته است.

 انوشیروان محسنی بندپی در آئین اختتامیه یازدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان بهزیستی کشور در مجتمع فرهنگی شهید عظیمی بابلسر، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد دلگرمی و نشاط در میان فرزندان بهزیستی، کشف استعداد، تبادل تجریبات و تعامل سازنده میان فرزندان بهزیستی کشور است.

وی افزود: تمام تلاش ما ایجاد نقش شبه خانواده است برای افرادی که کانون گرم خانواده خود را از دست داده اند تا از این طریق شرایطی برای به ظهور رساندن استعدادهای ورزشی، تحصیلی و کاریشان ایجاد شود.

محسنی با بیان اینکه یکی از ماموریت های مهم سازمان بهزیستی کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه است، گفت: کم شدن زمان گفت‌وگو در خانواده و صنعتی شدن سبک زندگی سبب رشد آسیب‌ها در جهان شده است و یکی از مهم‌ترین اهداف پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌ها و کاهش معلولیت‌ها در جامعه است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه در سال 93 در برابر هر 4.4 ازدواج یک طلاق در کشور به ثبت رسید، افزود: در این مدت فاصله طلاق و ازدواج در کشور کم شده است و سازمان بهزیستی در این زمینه می‌تواند نقش موثری اجرا کند.

وی افزود: بهزیستی تنها سازمانی است که پیشگیری، پروتکل درمانی و برنامه‌های توانمندسازی برای مقابله با اعتیاد در کشور دارد که در راستای توانمندسازی، تحصیل، حرفه آموزی و اشتغال این افراد گام بر می دارد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: سازمان بهزیستی کشور در اجرای برنامه‌های پیشگیر و کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی از حالت توافقی خارج شده و در حال حاضر برنامه‌هایی مانند فرزند پروری، آموزش‌های پیش از ادواج، مهارت‌های زندگی را در بحث آسیب‌های اجتماعی در حال گسترش است.

منبع : وکیل ملت

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.