×

بانک اطلاعات تخصصی زندانیان به زودی تکمیل می شود

بانک اطلاعات تخصصی زندانیان به زودی تکمیل می شود

رئیس سازمان زندان‌ها گفت بانک اطلاعات تخصصی زندانیان در حال تکمیل است که با راه اندازی آن گام مهمی در برنامه ریزی های اصلاح و تربیت برداشته می شود

بانک-اطلاعات-تخصصی-زندانیان-به-زودی-تکمیل-می-شود

رئیس سازمان زندان‌ها گفت: بانک اطلاعات تخصصی زندانیان در حال تکمیل است که با راه اندازی آن گام مهمی در برنامه ریزی های اصلاح و تربیت برداشته می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی سازمان زندان‌ها، اصغر جهانگیر با حضور در نشست شورای قضایی استان کرمان گفت: آمار و اطلاعات مربوط به زندان‌ها نیاز به تحلیل و آنالیز دارد و نمی‌توان به اطلاعات خام بسنده کرد.

جهانگیر افزود: در آمار نرخ بازگشت به زندان‌ها باید فاکتورهای مختلف اعم از علت بازگشت، نوع جرم ، فاصله زمانی تکرار جرم و    شاخص های دیگر مورد توجه قرار گیرد.

این مقام ارشد قضایی کشور با تحلیل نمودار جرم در کشور گفت: توسعه نامتوازن یکی از علت‌های بروز جرم در جامعه است.

وی مهاجرت های بدون برنامه و حاشیه نشینی را یکی از محصولات توسعه نامتوازن دانستو گفت: توسعه متوازن  موجب ایجاد امنیت و همگرایی در بین مردم خواهد بود.

جهانگیر با اشاره به وضعیت قضایی استان کرمان گفت: برای تکمیل برخی پروژه‌ها در استان کرمان نیازمند اعتبارات هستیم که در این سفر بخشی از آن را تأمین خواهیم کرد.

در ابتدای این جلسه موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان  به ارائه گزارشی از وضعیت قضایی استان پرداخت.

همچنین اعضای شورای قضایی استان به طرح دیدگاه ها و سوالات خود پرداختند که دکتر جهانگیر مشاور رئیس قوه قضاییه به جمع بندی و ارائه پاسخ به آنان پرداخت.

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.