×

کتاب رسالت حقوقدانان منتشر شد

کتاب رسالت حقوقدانان منتشر شد

کتاب «رسالت حقوقدانان » مجموعه تکالیف حقوقدانان در منظومه فکری مقام معظم رهبری با هدف ارتقاء سطح معرفتی و بصیرتی حقوقدانان منتشر شد

کتاب-رسالت-حقوقدانان-منتشر-شد وکیل 

کتاب «رسالت حقوقدانان » مجموعه تکالیف حقوقدانان در منظومه فکری مقام معظم رهبری با هدف ارتقاء سطح معرفتی و بصیرتی حقوقدانان منتشر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از  روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان، این کتاب به همت سازمان بسیج حقوق دانان تدوین و توسط انتشارات پژواک عدالت در 300 صفحه و شش فصل شامل: لزوم شناسایی هدف، لزوم خودسازی و تهذیب نفس، لزوم طراحی ساختارها، لزوم ارتقا بهره وری حقوقی، لزوم ارتقا کارآمدی نهادهای حقوقی، حقوقدانان و مسئولیت در حوزه حقوق بشر؛ با قیمت 16000 تومان در شهریور 95 به چاپ رسیده است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

علم حقوق شاخه ای از دانش علوم اجتماعی و علوم انسانی است که غایت آن تنظیم روابط اجتماعی، تثبیت امور و برقراری عدالت در جامعه است و این اهداف زمانی در جامعه ایرانی اسلامی محقق می شود که حقوق مبتنی بر مبانی و نظریات اسلامی طراحی شد. در این میان یکی از تکالیف مهمی که بر عهده حقوقدانان اسلامی قرار می گیرد این است که درباره مسائل حقوقی اسلام به طور عام و مسائل حقوق جزایی، حقوق قضایی، حقوق خصوصی و حقوق عمومی التفات نمایند و به نظریه سازی و آزاداندیشی در ابعاد مختلف نظام حقوقی اسلام بر پایه مبانی اسلامی بپردازند.

گفتنی است علاقه مندان می توانند جهت خریداری این محصول با شماره 88341761 معاونت روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان تماس حاصل کنند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.