×

فضای نامناسب جامعه عامل افزایش طلاق

فضای نامناسب جامعه عامل افزایش طلاق

رییس کل دادگستری هرمزگان، فضای ناسالم مجازی را از عوامل سست شدن بنیان خانواده برشمرد و از آن به عنوان عاملی برای افزایش مفاسد اخلاقی نام برد و گفت بندرعباس با تاثیرپذیری از این فضای ناسالم به محلی برای پارتی‌های مختلط شبانه تبدیل شده است

فضای-نامناسب-جامعه-عامل-افزایش-طلاق وکیل 

رییس کل دادگستری هرمزگان، فضای ناسالم مجازی را از عوامل سست شدن بنیان خانواده برشمرد و از آن به عنوان عاملی برای افزایش مفاسد اخلاقی نام برد و گفت: بندرعباس با تاثیرپذیری از این فضای ناسالم به محلی برای پارتی‌های مختلط شبانه تبدیل شده است.

حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری از ایام تبلیغی محرم و صفر به عنوان فرصتی مناسب برای مدیریت کردن انواع تعارض و اختلاف‌ها و ناهنجاری‌ها نام برد و افزود: انتظار رفع ناهنجاری‌ها توسط دولت و بی‌تفاوت عبور کردن اقشار تاثیرگذار از کنار این موضوعات، انتظاری نابجاست.

حجت الاسلام اکبری تصریح کرد: طی چند سال اخیر، روند افزایش جرایم در این استان، روند مناسبی نیست و مبلغان در  محرم و صفر باید در راستای تقویت بنیه‌های اعتقادی جامعه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه یکی از جرایمی که بیشترین تعداد پرونده را در محاکم قضایی استان به خود اختصاص داده شده سرقت است، بیان کرد: طبق بررسی‌های انجام شده در سطح کشور، یکی از دلایل وقوع سرقت، ضعف اعتقادی است.

رییس کل دادگستری هرمزگان، از ضرب و جرح عمدی، تصادفات، توهین و فحاشی، قاچاق کالا و مواد‌مخدر و اعتیاد به عنوان دیگر جرایمی که در استان خودنمایی می‌کند یاد کرد و گفت: روحانیون باید با امر به معروف و نهی از منکر، جامعه را از آثار و تبعات این جرایم آگاه سازند.

منبع : روزنامه حمایت

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.