×

مرگ 30 مازندرانی بر اثر مسمومیت با گاز در سال گذشته

مرگ 30 مازندرانی بر اثر مسمومیت با گاز در سال گذشته

عباسی گفت در سال 95 تعداد 30 نفر در مازندران بر اثر مسمومسیت با گاز منوکسیدکربن جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد فوتی‌های ناشی از گازگرفتگی 12نفر بود،افزایش چشمگیری داشت

مرگ-30-مازندرانی-بر-اثر-مسمومیت-با-گاز-در-سال-گذشته وکیل 

 عباسی گفت: در سال 95 تعداد 30 نفر در مازندران بر اثر مسمومسیت با گاز منوکسیدکربن جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد فوتی‌های ناشی از گازگرفتگی 12نفر بود،افزایش چشمگیری داشت.

مرگ 30 مازندرانی بر اثر مسمومیت با گاز در سال 95مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از فوت 30 نفر درمازندران بر اثر مسمومسیت با گاز منوکسیدکربن خبرداد و افزود:  این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد فوتی‌های ناشی از گازگرفتگی 12نفر بود،افزایش  چشمگیری داشت.

وی تصریح کرد : از کل فوت شدگان  ناشی از مسمومیت با گاز در سال گذشته 23مرد و ما بقی  زن هستند.

عباسی اضافه کرد: بر اساس این گزارش  بیشترین آمار مرگ ‌و میر ناشی از مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در شهرستان های نوشهر با 8 ، بهشهر با 5 فوتی بیشترین و سوادکوه ، چالوس و محمود آباد که هر کدام با 2 مورد کمترین فوتی ثبت‌ شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران همچنین گفت: فروردین ، بهمن و آذر هر کدام با 7 فوتی بیشترین و آبان با یک مورد فوتی کمترین ماه گزارش شده است.

منبع : خبرگزاری میزان

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.