×

رسیدگی به لایحه حمایت از کودکان به بعد ار انتخابات موکول شد

رسیدگی به لایحه حمایت از کودکان به بعد ار انتخابات موکول شد

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دادگستری گفت بررسی لایحه حمایت از کودکان در دستور کار کمیسیون قضایی مجلس قرار دارد و بعد از برگزاری انتخابات در دستور کار قرار می گیرد

رسیدگی-به-لایحه-حمایت-از-کودکان-به-بعد-ار-انتخابات-موکول-شد وکیل 

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دادگستری گفت: بررسی لایحه حمایت از کودکان در دستور کار کمیسیون قضایی مجلس قرار دارد و بعد از برگزاری انتخابات در دستور کار قرار می گیرد.

رسیدگی به لایحه حمایت از کودکان به بعد از انتخابات موکول شد/ اصلاح متن لایحه در جهت تقویت آنعبدالعلی میرکوهی معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دادگستری در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با آخرین وضعیت لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان در مجلس اظهار داشت: بررسی لایحه حمایت از کودکان در دستور کار کمیسیون قضایی مجلس قرار دارد و در حال رسیدگی است و بعد از اتمام تعطیلات مجلس به دلیل برگزاری انتخابات در دستور کار قرار می گیرد.
 
وی در رابطه با کودک آزاری اخیر در مشهد، گفت: قوانین و مقررات موجود آن چنان دارای مشکل نیست که نتوانیم با کودک آزاری برخورد کنیم اما تصویب لایحه حمایت از کودکان می تواند تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد.
 
معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دادگستری بیان داشت: لایحه حمایت از کودکان که در دوره های قبل در مجلس در حال بررسی بود، دست خوش اصلاحاتی شده و دستگاه های مختلفی نظرات خود را در رابطه با آن مطرح کرده و تغییراتی روی آن صورت گرفته است.
 
میرکوهی گفت: با تغییر مجلس متن این لایحه هم دست خوش تغییر شد و در متن جدید اگر اصلاحات و پیشنهادات خوبی وجود داشته باشد حتما اعمال می شود و تمام این تغییرات حتما در جهت تقویت آن خواهد بود.

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.