×

21 اردیبهشت‌ 92 آخرین فرصت دریافت الحاقیه بیمه شخص‌ ثالث

21 اردیبهشت‌ 92 آخرین فرصت دریافت الحاقیه بیمه شخص‌ ثالث

مدیرکل نظارت فنی بیمه مرکزی گفت افرادی که به تازگی بیمه نامه شخص ثالث خود را دریافت و یا تمدید کرده‌اند، با توجه به افزایش نرخ دیه تنها تا 21 اردیبهشت‌ماه 92 فرصت دارند تا الحاقیه خود را دریافت کنند

21-اردیبهشت‌-92-آخرین-فرصت-دریافت-الحاقیه-بیمه-شخص‌-ثالث

مدیرکل نظارت فنی بیمه مرکزی گفت: افرادی که به تازگی بیمه نامه شخص ثالث خود را دریافت و یا تمدید کرده‌اند، با توجه به افزایش نرخ دیه تنها تا 21 اردیبهشت‌ماه 92 فرصت دارند تا الحاقیه خود را دریافت کنند.

مفید امینی در گفت‌وگو با خبرنگار بانک و بیمه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: با توجه به افزایش نرخ دیه و تعیین قیمت‌های جدید بیمه شخص ثالث از سوی بیمه مرکزی مردم از این پس برای تمدید بیمه‌نامه شخص ثالث با قیمت جدید حق بیمه پرداخت خواهند کرد.
 
مدیر کل نظارت فنی بیمه مرکزی درباره‌ افرادی که به تازگی بیمه‌نامه خود را تمدید کرده‌اند نیز گفت: این افراد تا 21 اردیبهشت‌ماه سال 92 که مصادف با اول ماه رجب که ماه حرام محسوب می‌شود فرصت دارند الحاقیه برای بیمه‌نامه خود دریافت کنند چرا که از آن تاریخ به بعد دیه در ماه حرام 152 میلیون تومان محاسبه خواهد شد.
 
وی خاطر نشان کرد: مردم هر چه زودتر برای دریافت الحاقیه خود اقدام کنند و این کار را به روز‌های آخر نسپارند، چرا که ممکن است در روزهای پایانی اردییهشت‌ماه فراموش کرده و یا سیستم درست عمل نکند و آنها به مشکل بر بخورند.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.