×

برگزاری همایش حقوق جزایر سه گانه ایران-دعوت اسکودا از سران قوا

برگزاری همایش حقوق جزایر سه گانه ایران-دعوت اسکودا از سران قوا

رئیس اتحادیه سراسری کانونهای وکلا (اسکودا) از برگزاری نشست علمی و حقوقی با محوریت حقوق جزایر تنب کوچک، تنب بزرگ و ابوموسی در 12 و 13 اردیبهشت ماه جاری خبر داد

برگزاری-همایش-حقوق-جزایر-سه-گانه-ایران-دعوت-اسکودا-از-سران-قوا وکیل 

رئیس اتحادیه سراسری کانونهای وکلا (اسکودا) از برگزاری نشست علمی و حقوقی با محوریت حقوق جزایر تنب کوچک، تنب بزرگ و ابوموسی در 12 و 13 اردیبهشت ماه جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی مندنی پور روز یکشنبه در نشست خبری اعلام کرد: اسکودا تصمیم دارد در 12 و 13 اردیبهشت ماه جاری همایش علمی و حقوقی با موضوع بررسی ابعاد حقوقی و تاریخی جزایر سه گانه خلیج فارس با حضور با حقوقدانان برجسته کشور برگزار کند.
 
وی افزود: این همایش را کانون وکلای فارس در شیراز برگزار می کند که نخبگانی از حوزه حقوق (استاد کاتوزیان، حسین صفایی، عبدالله شمس، سیدمحمد هاشمی، بهمن کشاورز و جندقی) حضور دارند که نتیجه این همایش به صورت کتاب منتشر خواهد شد.
 
رئیس اسکودا، حضور 22 کانون کشور، 37 میهمان ویژه و اساتید دانشگاه را به عنوان میهمان عنوان کرد و گفت: دعوتنامه این همایش برای سران سه قوه و اعضای کمیسیون قضایی و امنیت ملی مجلس ارسال شده است. همچنین پرویز پرستویی به نمایندگی از هنرمندان و حسینعلی امیری عضو شورای نگهبان همراه با استاندار فارس در این همایش حضور دارند که البته هنوز پاسخی از سران قوا و مجلس داده نشده است.
 
وی اعلام کرد: اسکودا در نظر دارد در آینده ای نزدیک در مورد حقوق دریای خزر هم همایشی را برگزار کند.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.