×

در جلسه شورای رقابت با حضور اعضای کانون وکلا ، چه گذشت؟

در جلسه شورای رقابت با حضور اعضای کانون وکلا ، چه گذشت؟

جلسه شورای رقابت با شکایت برخی از فارغ‌التحصیلان حقوق از کانون‌های وکلای دادگستری در محل مرکز ملی رقابت با حضور تعدادی از اعضای هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز برگزار شد

در-جلسه-شورای-رقابت-با-حضور-اعضای-کانون-وکلا-،-چه-گذشت؟

جلسه شورای رقابت با شکایت برخی از فارغ‌التحصیلان حقوق از کانون‌های وکلای دادگستری در محل مرکز ملی رقابت با حضور تعدادی از اعضای هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز برگزار شد.

 در این جلسه که روز گذشته (دوشنبه) - 17 مهر ماه - برگزار شد، تعدادی از اعضای هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز از جمله دکتر امیر حسین آبادی، دکتر جلیل مالکی، دکتر علیرضا آذربایجانی، حسین طالع، محمدتقی غفاری فردویی حضور داشتند.

برخی دیگر از وکلای دادگستری از جمله سیدابراهیم ثابت قدم، دکتر عیسی امینی و شکات و اعضای شورای رقابت نیز از حاضرین نشست دیروز بودند.

در ابتدای جلسه ریاست شورای رقابت ضمن خوش آمدگویی به حاضران خطاب به شاکیان اعلام کرد که موضوع شکایت خود را بیان کنند که یکی از شاکیان مطالب و خواسته خود را در خصوص اعمال و تسری سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی نسبت به کانون وکلا و وکلا مطرح کرد.

سپس دکتر امیر حسین آبادی رییس کانون وکلای دادگستری مرکز ضمن ارایه مستندات قانونی، دلایل خروج موضوعی سیاست های اصل 44 قانون اساسی و قوانین اصلاحی را نسبت به کانون وکلا برشمرد و تاکید کرد که تبصره ماده یک قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت در خصوص تعیین ظرفیت کارآموزان وکالت کماکان به قوت خود باقی است.

در ادامه دکتر جلیل مالکی و دکتر علیرضا آذربایجانی به ذکر مطالبی مستدل و مستند در این خصوص پرداختند و لوایح و مستندات کانون نیز تقدیم شورا شد.

پس از آن، اعضای شورای رقابت سوال هایی را از طرفین مطرح کردند که هر یک به پاسخگویی به سوالات مطرح شده پرداختند.

در پایان نیز ختم جلسه اعلام و اعضای شورا پس از خروج طرفین از جلسه موضوع را به شور و تصمیم گیری گذاشتند.a

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.