×

خرید الحاقیه بیمه شخص ثالث اجباری شد

خرید الحاقیه بیمه شخص ثالث اجباری شد

رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به نزدیک شدن نخستین ماه حرام در سال جاری گفت بیمه گذارانی که تا کنون اقدام به خرید الحاقیه بیمه شخص ثالث نکرده اند باید تا ابتدای ماه رجب اقدامات لازم را انجام دهند

خرید-الحاقیه-بیمه-شخص-ثالث-اجباری-شد وکیل 

رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به نزدیک شدن نخستین ماه حرام در سال جاری گفت: بیمه گذارانی که تا کنون اقدام به خرید الحاقیه بیمه شخص ثالث نکرده اند باید تا ابتدای ماه رجب اقدامات لازم را انجام دهند.

سید محمد کریمی در جمع خبرنگاران در مورد زمان خرید الحاقیه بیمه شخص ثالث اظهار داشت: با توجه به افزایش نرخ دیه تا 152میلیون تومان در ماه های حرام در سال جاری، بهتر است رانندگان الحاقیه بیمه نامه شخص ثالث خود را تهیه کنند.
 
رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: حداکثر پوشش بیمه صادر شده برای افراد در سال 91 ، 126 میلیون تومان است و در صورت بروز تصادف، شرکت بیمه تا سقف همان رقم پوشش می دهد، مابه التفاوت آن تا 152 میلیون تومان را مردم باید پرداخت کنند.
 
وی گفت: با توجه به اینکه 22 اردیبهشت ماه آغاز ماه رجب و اولین ماه حرام است، هموطنانی که از دریافت الحاقیه غفلت کرده اند، در فرصت باقی مانده نسبت به دریافت الحاقیه بیمه شخص ثالث که هزینه کمی هم دارد، اقدام کنند.
 
طبق اعلام قوه قضائیه، نرخ دیه کامل سال 92 در ماه های عادی معادل 114 میلیون تومان و در ماه های حرام 152 میلیون تومان است.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.