وضعیت تحقق دولت الکترونیک در وزارت رفاه و تأمین اجتماعی بررسی شد
وضعیت تحقق دولت الکترونیک در وزارت رفاه و تأمین اجتماعی بررسی شد
از سوی سازمان بازرسی کل کشور: وضعیت تحقق دولت الکترونیک در وزارت رفاه و تأمین اجتماعی بررسی شد
سازمان بازرسی کل کشور وضعیت تحقق دولت الکترونیک را در وزارت رفاه و تأمین اجتماعی بررسی کرد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، این بررسیها در چهار بخش، بخش اول درباره بررسی وضعیت دستگاه از لحاظ ایجاد سیستمهای عمومی و اختصاصی مکانیزه، بخش دوم درباره وضعیت تعهدات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شورای عالی فناوری اطلاعات، بخش سوم درباره وضعیت تعهدات سایر دستگاهها و بخش چهارم در خصوص ارائه خدمات الکترونیکی به مردم انجام شده است.
در ادامه شرح کاملتر این گزارش میآید.
بخش اول: بررسی وضعیت دستگاه از لحاظ ایجاد سیستمهای عمومی و اختصاصی مکانیزه
الف:سیستمهای عمومی یکپارچه
١- وزارت رفاه و تأمین اجتماعی: در سطح وزارت رفاه و تأمین اجتماعی سیستمهای مکاتبات اداری، مالی، منابع انسانی،(پرسنلی، حضور و غیاب)، خدمات رفاهی، حقوق ودستمزد و... به عنوان سیستمهای مکانیزه عمومی آن وزارتخانه میباشد.
٢- سازمان تأمین اجتماعی: سیستمهای عمومی شامل حسابداری، حقوق ودستمزد، تدارکات، وام، دبیرخانه، پرسنلی، انبار، اموال ودارائیها، حضوروغیاب، امور رفاهی، قراردادها، آموزش و... در سطح سازمان تأمین اجتماعی ایجاد شده است لازم به ذکر است نرم افزار کلیه شعب یکسان میباشد اما بین شعب و مرکز ارتباط یکپارچه وجود ندارد.
قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی معاون حقوقی قوه قضائیه مجازات محاربان وسیلهای برای حفظ امنیت است