×

عضو کمیسیون رسیدگی کننده به لایحه جامع وکالت رسیدگی به لایحه جامع وکالت رسمی همچنان ادامه دارد

عضو کمیسیون رسیدگی کننده به لایحه جامع وکالت رسیدگی به لایحه جامع وکالت رسمی همچنان ادامه دارد

یک عضو کمیسیون رسیدگی‌کننده به لایحه جامع وکالت رسمی در هیات دولت تاکید کرد که رسیدگی به لایحه جامع وکالت رسمی در کمیسیون‌های هیات دولت همچنان ادامه دارد

عضو-کمیسیون-رسیدگی-کننده-به-لایحه-جامع-وکالت-رسیدگی-به-لایحه-جامع-وکالت-رسمی-همچنان-ادامه-دارد

یک عضو کمیسیون رسیدگی‌کننده به لایحه جامع وکالت رسمی در هیات دولت تاکید کرد که رسیدگی به لایحه جامع وکالت رسمی در کمیسیون‌های هیات دولت همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سعید باقری اظهار کرد: پس از دستور اخیر ریاست محترم جمهور نسبت به خروج لایحه جامع وکالت از دستور کار کمیسیون هیات دولت، از مسئولان مربوطه در کمیسیو‌ن‌های رسیدگی‌کننده به لایحه جامع وکالت، این موضوع استعلام شد و آن‌ها اعلام کردند که نظر رییس‌جمهور، خروج کامل لایحه از دستور رسیدگی‌ در کمیسیون‌های هیات دولت نیست؛ بلکه دستور ایشان حذف مواردی در لایحه بوده که متضمن دخالت قوه قضاییه در نهاد مدنی وکالت است.

وی با بیان این که رسیدگی به لایحه جامع وکالت رسمی در کمیسیون‌های هیات دولت ادامه دارد، اظهار کرد: در ادامه جلسات قبلی رسیدگی به این لایحه، روز گذشته جلسه اختصاصی کمیسیون فرعی در مورد بررسی وضعیت صندوق حمایت از وکلا تشکیل شد. همچنین دعوت‌نامه کمیسیون اصلی هیات دولت برای حضور اعضاء در جلسه پنج‌شنبه - 6 تیرماه - به آن‌ها ابلاغ شد.

این وکیل دادگستری تاکید کرد: احتمالا جلسه پنج‌شنبه آخرین جلسه رسیدگی کمیسیون اصلی هیات دولت به لایحه جامع وکالت خواهد بود و در صورت نیاز شاید یک جلسه دیگر نیز برگزار شود.

باقری افزود: پس از جمع‌بندی نهایی در مورد لایحه جامع وکالت، لایحه مذکور برای ابلاغ به مجلس شورای اسلامی در اختیار رییس‌جمهوری قرار خواهد گرفت.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.