×

مراقب کلاهبرداری پیامکی باشید

مراقب کلاهبرداری پیامکی باشید

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا گفت در کلاهبرداری پیامکی کلاهبرداران چنان طعمه‌های خود را اغفال می‌کنند که اطلاعات حساب آنها را از هر طریقی دریافت کنند

مراقب-کلاهبرداری-پیامکی-باشید

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا گفت: در کلاهبرداری پیامکی کلاهبرداران چنان طعمه‌های خود را اغفال می‌کنند که اطلاعات حساب آنها را از هر طریقی دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار انتظامی فارس، سرهنگ بهروز رهبریان، معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا در خصوص پیامک ‌های کلاهبرداری گفت: اخیراً شاهد افزایش پرونده‌هایی از نوع کلاهبرداری پیامکی هستیم که پیامک‌هایی تحت پوشش مسابقات و برنامه‌های  صداوسیما برای افراد ارسال می‌شود که شما برنده شده‌اید و برای دریافت هدیه خود یا مبلغی را برای ارسال هدیه بپردازید و یا اینکه شماره حساب و کد رمز خود را ارسال کنید.
 
وی در ادامه گفت : همچنین پیامک هایی به عنوان برنده شدن در طرح‌های شرکت‌های مختلف برای فرد ارسال می شود که افراد باید برای دریافت هدیه اطلاعات حساب خود را در اختیار فرد تماس گیرنده بگذارند و یا با حضور در پای دستگاه خودپرداز و از طریق استفاده از منوی انگلیسی حساب آنها را خالی می‌کنند.
 
وی گفت: در تمام انواع کلاهبرداری با این عنوان فرد کلاهبردار از طریق تماس تلفنی چنان طعمه‌های خود را اغفال می‌کند که اطلاعات حساب انها را از هر طریقی دریافت کند و اقدام به خالی کردن حساب وی کنند.
 
سرهنگ رهبریان افزود: مردم حتماً توجه داشته باشند برای واریز وجه به حساب آنها تنها دادن شماره حساب یا شماره روی کارت کافی است و نیازی نیست که به عابر بانک بروند و یا کد رمز و یا اطلاعات دیگر حساب خود را در اختیار کسی بگذارند.
 
 

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.