×

دولت 4 لایحه قضایی را تحویل مجلس نداد تدوین 2 لایحه جدید در قوه قضائیه

دولت 4 لایحه قضایی را تحویل مجلس نداد تدوین 2 لایحه جدید در قوه قضائیه

مدیرکل تدوین قوانین و مقررات قوه قضائیه اعلام کرد عمر دولت دهم رو به اتمام است ولی متاسفانه 4 لایحه مهم قضایی همچنان روی میز دولت خاک می خورد

دولت-4-لایحه-قضایی-را-تحویل-مجلس-نداد-تدوین-2-لایحه-جدید-در-قوه-قضائیه

مدیرکل تدوین قوانین و مقررات قوه قضائیه اعلام کرد: عمر دولت دهم رو به اتمام است ولی متاسفانه 4 لایحه مهم قضایی همچنان روی میز دولت خاک می خورد.

عبدالجواد طهماسبی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه دولت دهم بزودی باید کارهای خود را تحویل دولت یازدهم بدهد گفت: برخی مسئولان دولتی می گویند هیچ لایحه قضایی در دولت نیست و تمامی لوایح تحویل مجلس داده شده است در حالی که همچنان 4 لایحه قضایی هنوز در دولت معطل مانده است.

وی افزود: لایحه آیین دادرسی مدنی و لایحه حمایت از بزه دیدگان 4 سال است در دولت معطل مانده و لایحه جامع وکالت و لایحه پلیس قضایی هم عمری دو ساله دارند که بهتر است دولت این 4 لایحه را قبل از اتمام کارش تحویل مجلس بدهد.

مدیرکل تدوین قوانین و مقررات قوه قضائیه همچنین از بررسی و تدوین دو لایحه در قوه قضائیه خبر داد و گفت: هم اکنون لایحه بخش پنجم کتاب مجازات اسلامی در بخش تعزیرات و لایحه جامع مقررات اداری و استخدامی قوه قضائیه در دستگاه قضا در حال مطالعه بررسی و تدوین است.

منبع : خبرگذاری مهر

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.